{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Hjælp, ødelagt front kåbe {{forumTopicSubject}}

Jeg var så heldig at på vejen hjem fra arbejde i går lå der en mega
kampesten på midt på motorvejen og opdagede det selvfølgelig først da det var for sent, nåede at undvige det sådan halvt, men det gik altså udover min venstre side af kåben som skal skiftes + plast dæksel i skærm kassen og muligvis en tågelygte i venstre side også¨...

Ved godt det svært at sige, men nogen der ved sådan ca. hvad den er operation ville koste hos Peugeot.. skal have lavet det orginalt osv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, ødelagt front kåbe
  • #1   25. aug 2007 prøv at smide et billede ind så man kan se hvor meget der er sket? ellers er det sQ svært at bedømme..!

Men er sikker på at www.pladebixen.dk

kan ordne det for dig..!

• #2   25. aug 2007 Ja ind med et billede, nemmere at bedømme så.
    Det du kalder plast dæksel i skærmkassen mener du inderskærmen der? For sådan en kan du muligvis finde ved en hugger til billige penge.
    Tågelygten kan igen findes der, og den kan du, sammen med inderskærmen sagtens selv smide på.
    Kåben? Forkofangeren? For den kan sikkert laves, henvend dig til ham som Kenny P henviser til, han er dygtig!
    Ellers ser du på en ny forkofanger.. Kan måske igen fås ved en hugger brugt. Så skal du bare betale for ny lak - forarbejde.

Mvh Chris

• #3   25. aug 2007 Det plast og ikke stål...

der ikke sket noget med skærm kanterne

tager lige nogle billeder... 2 sek

• #4   25. aug 2007 Ah kan se du fra Sjælland.. Der er sikkert andre firmaer på Sjælland der kan ordne det for dig.. Inde på BG's egen styling oversigt er der et udemærket udvalg af firmaer der sælger styling men også laver det hele for dig på din bil.. muligvis du kan finde hjælp der nu du fra Sjælland..

http://www.bilgalleri.dk/html/links.asp?categoriID=2

Held og lykke med reperationen.

Mvh Chris

• #5   25. aug 2007 det er uploaded nu, beklager kval men det et webcam

• #6   25. aug 2007 Der er godt nok kraftig lys på.. Men ser ikke ud til at være flækket? Uden at være ekspert så ville jeg mene det der kunne laves.. Men som sagt henvend dig til et firma der har at gøre med det hver dag og send dem billederne og forklar dem hva der er sket og hvad der skal laves smiley
    Det der bliver dyrest for dig der bliver vist lakeringen af kofangeren igen smiley

• #7   25. aug 2007 Ja det også derfor jeg tænkte at det ville være billigere og få peugeot til det da det er standard metallisk lak fra frabrikken

• #8   25. aug 2007 http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232

Her kan du sikkert finde en ny tågelygte og inderskærm billigt ved en af de nævnte autoophuggere..

• #9   25. aug 2007 Men nej, der ikke noget der flækket

• #10   25. aug 2007 Jeg er temmelig sikker på at det bliver noget billigere hvis du ikke får det lavet ved et autoriseret peugeot værksted smiley
    Men det skader jo ikke du får et overslag af prisen af dem og så et fra et firma lignende det Kenny P han linker til. Jeg har på fornemmelsen du kan spare penge smiley
    Specielt hvis du først selv finder de dele der skal skiftes brugt.
    Et peugeot værksted spilder ikke tid på sådan en front, der får du lov at betale en ny forkofanger fra ny af er jeg temmelig sikker på..

Men som sagt koster intet at indhente tilbud jo smiley

• #11   25. aug 2007 Det jeg også mere interresert i, da jeg ikke er meget for brugt overhovedet, søgte bare egentlig nogle der sådan havde en pris idé, hvad jeg selv frygter er at det drejer sig ihvertfald om 6-8000,-

• #12   25. aug 2007 Autoriseret peugeot værksted så ser du hvert fald på 5000 nok ja..
    Ny tågelygte tager de vel et par 100 for skulle ikke undre mig.. og inder skærmen tager de sig også betalt for.
    Ny forkofanger til sådan en aner jeg intet om hva koster og hva tilbehør du skal have med til der, du kommer nok til at betale for alt tilbehør med nye bolte osv kunne jeg tænke mig.
    Lakken står vel i en 1500kr, måske endda 2000. Bliver jo lavet med regning ved maler når det er ved et autoriseret værksted smiley

Men held og lykke såmænd smiley En træls skade lige op til weekenden!

• #13   25. aug 2007 Top, på vej over til kæresten og så bang midt på fucking motorvejen... HÅBER VIRKELIGT at det en der "bare" er kommet til at tabe den sten..

Kommentér på:
Hjælp, ødelagt front kåbe

Annonce