{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Problemer med gearskifte i Golf IV {{forumTopicSubject}}

God aften og god ferie til dem der har. smiley

Jeg var lige ude at køre for en halv times tid siden og begyndte at opleve problemer når jeg skulle skifte til 1. og 2. gear. De andre var ganske fine. Problemet er at jeg ikke kan sætte gearstangen i 1. og 2. men istedet, nærmest rammer en mur.

Da jeg så kom hjem (efter at have filet den igang i 3. et par gange), skulle jeg vende i indkørslen, men som endnu en overraskelse kunne jeg ikke sætte i bakgear men røg i 1.

Så er det muligt at gearene er blevet rykket i forhold til gearstangens position nede i gearkassen?

Jeg har heldigvis en uges ferie inden jeg skal til at bruge bilen for alvor igen, til arbejde, så hvor lang tid tager det ca. at lave det?

På forhånd tak for svarene. // XP.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med gearskifte i Golf IV
  • #1   16. okt 2007 Smut en tur til hamborg, betal 880 euro, så er den som ny.. Nok den billigste variant vil jeg mene?

• #2   16. okt 2007 det er dine gear-skifte arrme som er slidt. har selv vært ude for det samme, kunne bare ikke komme i første kun bak og 3 gear.

men efter jeg skifted de arme og bøsninger + noget godt fedt køre det bare igen smiley gav 160 kr for sådam et sæt ved thansen men lad være med at købe det der, det passer af lort til, stod og tilpassed det hele.. :S

• #3   16. okt 2007 Hej igen.

Morten - Tror jeg venter lidt med at købe noget tyskland til jeg ved hvad det konkrete problem er.

Jakob - Jeg ringer til en mekaniker imorgen og får ham til at kigge på det og så nævner jeg det som mulighed, selvom han nok ikke har brug for min hjælp smiley

Jeg siger tak for svarene. smiley

Kommentér på:
Problemer med gearskifte i Golf IV

Annonce