Problemer med gearskifte i Golf IV {{forumTopicSubject}}
God aften og god ferie til dem der har.
Jeg var lige ude at køre for en halv times tid siden og begyndte at opleve problemer når jeg skulle skifte til 1. og 2. gear. De andre var ganske fine. Problemet er at jeg ikke kan sætte gearstangen i 1. og 2. men istedet, nærmest rammer en mur.
Da jeg så kom hjem (efter at have filet den igang i 3. et par gange), skulle jeg vende i indkørslen, men som endnu en overraskelse kunne jeg ikke sætte i bakgear men røg i 1.
Så er det muligt at gearene er blevet rykket i forhold til gearstangens position nede i gearkassen?
Jeg har heldigvis en uges ferie inden jeg skal til at bruge bilen for alvor igen, til arbejde, så hvor lang tid tager det ca. at lave det?
På forhånd tak for svarene. // XP.
maj 2003
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 12 Emner: 62 Svar: 218
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 94 Svar: 623
men efter jeg skifted de arme og bøsninger + noget godt fedt køre det bare igen gav 160 kr for sådam et sæt ved thansen men lad være med at købe det der, det passer af lort til, stod og tilpassed det hele.. :S
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 6
Morten - Tror jeg venter lidt med at købe noget tyskland til jeg ved hvad det konkrete problem er.
Jakob - Jeg ringer til en mekaniker imorgen og får ham til at kigge på det og så nævner jeg det som mulighed, selvom han nok ikke har brug for min hjælp
Jeg siger tak for svarene.
Problemer med gearskifte i Golf IV