{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

per f
per f
Tilmeldt:
18. okt 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

110 hk tid, ujævn tomgang, og hugger! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jer har en WV Vento, med en 90 hk TDI, som er optimeret til 110 hk, med chip, og ikke boks.
Det her følgende symptomer:
1. Går ujævnt i tomgang.
2. Hugger helt vildt ved kørsel omkring 2000 ordr.
3. Hvis den får næsten fuld gas i frigear, så hoster og hakker den efterfølgende, med en masse røg.
Jeg har prøvet at hive stikket ud til luftmassemåleren, men det er de samme syntomer, den trækker bare mindre, så det burde ikke være den.

Hvad kan det ellers være?

Venligst

Per



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  110 hk tid, ujævn tomgang, og hugger!
  • #1   18. okt 2007 Turboen måske?

  • per f
    per f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   18. okt 2007 Okey!

    Det havde jeg slet ikke tænkt på! men det da en mulighed,
    hvad med den Chip, kan den gøre sådan,
    det skal nævnes, at tilstanden ikke er konstant, det bliver langsomt være og være smiley

    Venligst

    Per


  • per f
    per f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   18. okt 2007 Ikke flere bud?!??!?!

    Venligst

    Per


  • #4   18. okt 2007 Er det pumpedyse diesel?
    Hvis det er pumpedyse så er det højst sandsynlig ledningsnettet i topstykket den er gal med. Det er en kendt fejl på den motor.


  • per f
    per f Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   18. okt 2007 Hej igen!

    Jeg er ked af at sige det, men det aner jeg ikke,
    ved bare det er en 19 TDI, med standart 90hk, optimeret til 110hk.
    Hvordan finder jeg ud af hvilken model det er?


  • #6   15. dec 2007 det er ikke en pumpe düse. Men hva årgang er det? evt motorkode. er det en 1z kan det muligvis være pumpen der driller, er det en nyere udgave med vnt styret turbo kan det være vnt armen der skal smøres og "motioneres" lidt, hvis den sidder fast kan den ikke justere ladetrykket korekt.
    Men på med vagcom og se værdier for vnt, lmm, pumpe og evt G62 føler.


Kommentér på:
110 hk tid, ujævn tomgang, og hugger!

Annonce