{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Opel Calibra Motor, stået af? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg var ude og kører her forleden, faktisk på vej hjem med min nye Calibra da dette sker, jeg kører, og pludselig lyser alt i displayet, og bilen slukker, også er den bare død. Det skete kl. 03:00 om natten, og nu holder den bare og er fuldstændig død!

Der sidder sådan en sort "boks" på toppakningen, den er sprunget af, kan det være en grund til den ikke starter?

Evt. benzinindsugningen? Havde en kammerat med ude og se på den idag nemlig.

Den holder på en rasteplads nær holstebro, hvis nogen kunne tænke sig at se på motoren og om det kan betale sig at lave.

Mvh. Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Calibra Motor, stået af?
  • #1   19. okt 2007 lyder lidt .. ? hvorfor sku det lige være en mekanisk fejl..

og den boks du snakker om ?? ...

du kan da høre når du køre på starteren om den lyder som den plejer, .. og om kompressionen lyder til at være normalt...

få falck til at køre den til randers, så skal jeg nok kigge på den..

• #2   19. okt 2007 Der er lyd i motoren når jeg drejer nøglen, men der sker absolut ingenting, ligemeget hvad jeg gør.

Jeg har desværre ikke forstand på det, til at kunne lave det selv.

Og da jeg ikke har et Falck Abb. Så ville det måske blive for dyrt at få den til Randers.

Ville ellers være fedt nok hvis der var en som kunne fixe det smiley

• #3   19. okt 2007 okay men udfra det du fortæller der, er jeg 99% på at motor ikke fejler noget..

nærmere noget strøm, + stel forbindelse der er gået, eller bundstykket måske..

• #4   19. okt 2007 tjek om der er gnist på den.. hvis der ikke er gnist har du lidt at gå efter... , så kan det jo ikke være meget andet end krumtaps føleren, tændings modulet, eller strøm/stel vil jeg jo mene..

• Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #5   20. okt 2007 Hej, bor ikke så langt fra holstebro.. på hvilken side af holstebro holder den på?

Kommentér på:
Opel Calibra Motor, stået af?

Annonce