524 visninger
|
Oprettet:
Bi xenon der ikke vil blænde ned.. {{forumTopicSubject}}
købte et bi xenon sæt til min colt igår, og har monteret det her i eftermiddag.. det er ganske enkelt.. og for det hele monteret og fast gjort.. så kom tidspunket hvor træet sku tændes, og jeg sku stråle som en sol, det gjorde jeg også for det tænte som det sku.. jeg prøvede så at blænde op og det virkede også fint ... men så ville jeg blænde ned igen, og det ville det simpelt hen ikke.. sys jeg har tjekket og dobbelt tjekket det hele, stel forbindelser og det hele.. er kommet frem til at det må være den lille sorte boks, som følger med kittet der styre kort og lang lys, der ikke virker.... er der noge der har prøvet noget ligende????
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 33 Svar: 318
Du skriver at du har monteret det her i eftermiddag... Og klokken er kun lige omkring 11.. hehe...
Men som du selv skriver, så er det da en mulighed at relæet har brændt sig fast.. Det er da set før.. Dog har jeg ikke hørt om det på xenon-kits.. Men det er en mulighed.
mar 2007
jan 2007
Følger: 66 Følgere: 69 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 578
mar 2007
Så hvis du ringer og fortæller forhandleren om hvad du har prøvet, kan det være du er heldig at han sender dig et nyt relæ med det samme. Så du slipper for at sende hele sættet retur.
Ellers kan du, f.eks med håndtaget af en skruetrækker "daske" lidt på relæet, når du har sat den på nærlys.. Det kan i nogen tilfælde hjælpe.
Men som sagt, hvis der stadig er garanti på, så skal du undgå at lave mærker i relæet..
jan 2004
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 282
Har set et par gange at pærerne går for stramt i selve den fatning de kører frem og tilbage i ved langt/kort lys. I så fald må du lige tage en dremmel fx og slibe fatningen en smule op så pæren kan bevæge sig frit.
jan 2007
jan 2007
Bi xenon der ikke vil blænde ned..