Pug 106 - 3 Problemer HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej´, jeg har et problem med at jeg ikke kan få min bil i 2. gear.
Den køre næremest bare skåt ned og ender i 4. gear, hva kan det skyldes? Der lige er blevet smidt ny kobling i og anden gearkasse, da den gamle ikke kunne mere.
Jeg oplever nogle gange at min bil begynder at ryste meget når den holder i tomgang, jeg går ud fra det er køleren der starter, men den burde da slet ikke ryste så meget som den gøre. Det vare ikke ret lang tid af gangen.
Kan i bekræfte det nok er køler vetialator vingerne, det er galt med?
Hvordan kan man se hvilken styreboks der er på bilen. Det er en model 1,3 mrk 1 med 1,6 motor i, 1,3 top og indsugning og den køre meget ujævnt (skyldes nok også lidt nogle utætheder jeg har), så mistænker lidt på det har noget med styreboksen/chippen at gøre?
okt 2002
Følger: 117 Følgere: 117 Biler: 9 Emner: 41 Svar: 1.501
2: Tjek om du ikke har en lille revne eller der er knækket et stykke plast af blæseren. De er afbalanceret , og derfor laver det i hele bilen når de er ude af balance.
3: Der står et nummer på din styr boks, derud fra kan man se om det er til 1,3 eller 1,6
jun 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 154 Svar: 271
Sagde sælgeren også, så det tror jeg også på er problemet.
Spørgsmålet er så, skal jeg have den chippet, eller skifte styreboksen ud med en fra en 1.3 rally, hvis ellers der sidder en på fra 1.6, som jeg har på fornemmelsen der gøre'?
jun 2003
Jeg tager nu alligevel chancen og håber på det bedste
jun 2003
jun 2003
Pug 106 - 3 Problemer HJÆLP