{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Motorskift i vectra a fra 92? {{forumTopicSubject}}

Står og skal have fat i en anden motor til min vectra. Det er en 1.8i fra 92 der sidder i. Den hedder C18NZ, min nuværende.

Mit spørgsmål går så på, når jeg skal finde en anden motor, er det så nok bare at finde en der også hedder C18NZ, og så passer den 100% over?

Kan se at der under motortype på den jeg har kig på står 1.8CK, men at motornummeret er C18NZ. Nogen der tør sige om det også er samme motortype der sidder i nu?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorskift i vectra a fra 92?
  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 75
    #1   12. nov 2007 Bare den hedder det samme så går det. Går ud fra du har kigget hos en hugger siden du siger 1,8CK, dette betyder i huggersprog at det er en 1,8 med monopoint og katalysator.

• #2   12. nov 2007 Claus H: Lige præcis. Tak for hjælpen. Det er fordi der er gået to ventil løftere i min, så tror næsten det er bedre bare at skifte motor. Min har gået næsten 280.000, så det kan vist ikke betale sig at lave noget på den.

• #3   12. nov 2007 men det er så lige med at være sikker på, at alt hvad der ellers sidder i den nu, kan blive siddende, og så jeg bare kan skifte selve motoren smiley

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 75
    #4   12. nov 2007 bare du finder en fra en Vectra så passer motorbeslagene nemlig;)

Kommentér på:
Motorskift i vectra a fra 92?

Annonce