{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

kim s
kim s
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

anlæg slukker ikke {{forumTopicSubject}}

jeg har en pug 406 st. car. når jeg slukker bilen er anlægget stadig tændt, det er originalt clarion anlæg som er monteret.. jeg skal ud og pille strømmen for at det gider slukke. er der nogen som har en ide om hvad det evt. kan være..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg slukker ikke
  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #1   21. nov 2007 flyt sikringen ½ hak... men hvorfor ik slukke på anlægget?

• #2   21. nov 2007 er det kun radio ? eller forstærker eller ligne ?

Hvis det kun er radio skal du have radioen ud og chekke efter ledningerne sidder rigtigt . der skal være en der er konstant strøm til memmery . den er sikkert sat til plus så skal du måle dig frem til en der kommer strøm i når bilen starter.

Samme med forstærkeren der er Remoten sikkert sat til konstant plus. da den kun skal være til når radioen er tændt,.. man plejer at bruge den der hedder POWER ANTENNA fra radioen af . den giver 12v radioen tændes smiley

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#3   21. nov 2007 det med sikringen er beskrevet i din instruksionsbog

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#4   21. nov 2007 lad være med at ændre på ledningsnettet hvis det kun er sikringen der skal flyttes

• #5   21. nov 2007 det er garanteret fordi der sidder bag radioen er forkert monteret!
    det plejer det at være derfor

• kim s
    kim s Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   22. nov 2007 tak for alle de hurtige svar, jeg tjekker straks både sikringer og ledninger.. vedr. hvorfor jeg ikke bare slukker på anlægget er fordi det går helt i baglås og ingen knapper virker, derfor må jeg tage strømmen på batteriet... smiley

Kommentér på:
anlæg slukker ikke

Annonce