{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

xenon problemer i passat {{forumTopicSubject}}

Ey...

Har købt et xenon kit til passat 3b 99`
det er købt hos hifispeed.dk.

Efter jeg har monteret xenon forsvinder triptælleren og uret meget ofte( næsten hver dag), indimellem nulstiller bilen alt og jeg kan begynde forfra. et par gange har jeg oplevet at startspærre lampen blinker og den fortsætter den med selv når bilen er slukket, men går ud efter lidt tid.
Idag da jeg startede bilen virkede alt fint men da jeg ville tænde lyset gik det ud i højre side prøvede et par gange og samme resultat, men når den bare stod på køre lys var der ingen problemer, dog virker alt som det sakl lige pt, men problemerne kommer 95% sikkert igen i morgen tidlig.
Så spørgsmålet er: Hvad har jeg gjort galt ved montering eller er det bilen det er galt med.

skal lige nævnes at jeg ikke er den store mekaniker...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon problemer i passat
  • #1   12. dec 2007 Det burde xenon kittet overhoved ikke have indflydelse på.

Xenon tager strøm fra enten dit plus og minus fra kørelys stikket eller fra batteriet.

Det burde ikke kunnde gå ind og påvirke din instrumentering

• #2   12. dec 2007 prøv og pil det af igen, og køre med almendelige pære et par dage, og se om bilen stadig opføre sig underligt, hvis den gør, skal du nok forbi det lokale værksted.. hvis ikke, skal du lige have fat i hifi-speed, så må de give dig et nyt kit smiley

• #3   12. dec 2007 Har hørt det før, det var bare på golf 4. Der gik efter monteret xenon også ind og forstyrede instrumentet.. Men ved ikke om der findes en løsning..

• #4   12. dec 2007 tror det er noget med kørelys kontakten at gøre.
    for nomalvis burde det ikk have indflydelse noget..
    så tror det har noget at gøre med din kørelys kontakt..

skift den ud med en uden køre lys og dit problem er løst ville jeg tro

• #5   13. dec 2007 tak for besvarelserne.

har læst mig til, via andre indlæg at der måske skal et relæ til! ville det evt. kunne hjælpe med problemet og i så fald, hvor kan det købes og hvordan monteres det?

• #7   17. dec 2007 canbus relæ er da værdiløst, har ingen betydning, desuden er hans bil Uden canbus.

Kommentér på:
xenon problemer i passat

Annonce