403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hjælp til jetta/golf 2 hjælp til jetta/golf 2

hey bg..

til morges satte jeg mig ud i min bil som altid og startede den.. og den starter som altid.. men da jeg så kørte kom der klikkelyde fra motoren tror det er ventilerne men ville ikke køre den lange tur af 60 km på arbejde.. så satte bilen ind og tog min fars.. men mit spørgs mål til jer er så hva kan det være?

skal så lige huske at fortælle at de sidste 2 uger har den ca drukket 1 liter olie om ugen..? det svare ca til 6-700 km..

håber i har nogle gode foreslag kan se at tændrørene er helt sorte på alle cylinderne og der er løbet olie ud der hvor tændrørne sider? tror toppakningen er gået da der er løbet noget olie ned af blokken.. men hjælp lige da jeg ikke er sikker da den starter som den skal..

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til jetta/golf 2
  • #2   17. dec 2007 den er ved max? det er det jeg ikke kan forstå? har kigget ved ventilerne og der er da olie der..:S men tror sq den har taget meget ind ved cylinderne.. men kan man egentlig ikke få en leksøger eller hva det hedder til sådan noget??

men det sjove er jo at den har stået natten over hvor den kørte fint sidst jeg kørte men så da jeg startede til morges var den sq gal.. men prøver også lige at måle ventil afstanden..

• #5   17. dec 2007 hmm det er bare underligt at det er allesammen??? men det kan da også komme fra toppakningen??

• #6   17. dec 2007 ... det her er bare et sindsygt bud... men har oplevet noget lignende på en polo 1,3... Ejeren havde en forkert målepind og blev ved med at hælde i... der var olie OVERALT i motoren.... (Den døde også af det.... :S)

• #7   17. dec 2007 hmm det er så vidt jeg ved en original olie pind? men tak for budet.. vil da blive tjekket..

Kommentér på:
hjælp til jetta/golf 2

Annonce