Er min starter defekt??? {{forumTopicSubject}}
Hey, min Golf 2 gider ikke mere nu her hvor det er koldt, ved godt at batteriet ikke yder 100% nu hvor det er koldt..
Men har jo Weber på, og da vi lavede motoren blev den planet 1mm så har øget kompression en del sammen med helt nye stempelringe...
Har skiftet Generator og Batteri, men min starter er den gamle og den kan ikke rigtig trække rundt, den tapper bare batteriet...
Og så spørger jeg derfor om den gamle er slidt og derfor ikke kan tage det og at der så skal en ny til, eller om en ny ville gøre det samme???
Håber i kan give lidt råd, for økonomien er lidt spasset, har ikke råd til at skifte på livet løs, ellers havde jeg nu længe skiftet...
Kan nemlig godt få gang i den når den har stået med lader et godt stykke tid så batteriet yder tæt på 100%...
Det er jo det med de Weber, de et ikke helt dyset til, så den starter ikke lige i første huk, men skal lige ha' en smule...
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.994
dec 2004
Følger: 69 Følgere: 65 Biler: 4 Emner: 88 Svar: 3.540
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.344
tag en hammer og giv starteren nogle klask og se om det hjælper .
virker det skal du have skiftet kullene eller ny starter .
min gamle tipo havde også svært ved at trække motoren rundt når den skulle starte lidt som om der ikke var strøm nok . det var så kullene der var ved at være færdig
men giv den nogle klask med en hammer eller ligne
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.098
Det varer ikke længe under alle omstændigheder når det først bliver rigtigt koldt, så dør et halvdårligt batteri.
At starte med at skifte starteren fordi den ikke kører ordenligt rundt med et halvfladt batteri lyder som idioti i mine ører.
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 80 Svar: 2.326
aug 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 199 Svar: 2.322
jan 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 793
I min verden er stareren slidt når den kun klikker i relæet... Dvs køre slet ikke rundt... Kan den køre lidt rundt er det sikkert fordi at stelforbindelsen er hoppet lidt af eller er blevet "smudset"
apr 2006
For for det meste kører den fint rundt, men når den så får lidt benz ind og skal igang går den død og kører meget sløvt rundt...
apr 2006
Har nemlig en brugt liggende, men aner ikke hvordan standen er...
Er min starter defekt???