{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

2-vejs alarm .. {{forumTopicSubject}}

Hej ..

Håber I kan hjælpe mig ?

Jeg har en 2-vejs alarm i bilen , men nu virker centrallås systemet ikke mere ? Kan det slås fra på alarmen ? Den hedder noget med Boomerang 2000 ? Hvis det siger jer noget ? Og der var ingen vejledning med til den da jeg købte den ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2-vejs alarm ..
  • #1   25. dec 2007 det er et typisk problem.. kender flere der har haft problemer med centralen under montage af 2 vejs. men plejer dog ikk at kommer efterfølgende.. opsøg den som har mmonteret svinet og få den tjekket

• #2   25. dec 2007 Okay ..

Men tænkte bare på om nogen kendte præcis den alarm ? For jeg tror at man kan slå det fra og til på selve alarmen ? Så hvis nogen kendte den , ville det jo være lækkert !

• #3   25. dec 2007 Du kan sende signaler til den , og den kan sende retur :b Altså hvis der nogen som ryster til bilen osv. så bipper alarmen :b

Men har fundet navnet på den nu : Boomerang Alarm Alpha 2000

• #4   25. dec 2007 Du har selvfølgelig kontrolleret sikringer og sådan??? Ellers kan det jo sagtens være bilens centrallås der ikke virker og alarmen der virker fint!!

• #5   25. dec 2007 Har tjekket alle sikringer ?

Men tjekker det lige en gang til , mener nemlig bare at man kan slå det fra på selve fjernbetjeningen .. Så hvis nogen kendte alarmen , så kunne de garanteret lige sige at man skulle gøre sådan og sådan :b

Hvis du forstår ?

Kommentér på:
2-vejs alarm ..

Annonce