{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passat 1,6 td.
  • #1   30. dec 2007 hmmmm... ja.. toppakning eller en stempelring... tjek om der er olie i køervandet... er der ingen olie er det en eller flere tempelringe... er der olie i vandet, er det "kun" toppakningen.... anyways... skift stempelringene når I alligevel har toppen af.. især hvis den har rendt +300 kg... Alternativt kan I smide en "ny" 1,6 TD motor i.... eller alternative en 1,9 AAZ motor...

  • #2   30. dec 2007 det KAN også være turboen der er deffekt... Hvis møllen er skæv, kan den slå hul i turbovægen = kølevand og smørreolie kommer ind sammen med luften.... Afmonter indsugningsslangen og fornem på møllen (NÅR MOTOREN ER SLUKKET!!!!! )... sidder den skæv / løs skal turboen rennoveres.. dette gøres billigst og bedst hos midtjysk cylinderservice.

  • #3   30. dec 2007 ok. takker. prøver vi at kigge på.

  • #4   30. dec 2007 HUSK... når nu I er i motorrummet at skifte alle vaccumslanger.. det gør underværker for sådan en motor at få friske vaccumslanger.. skift evt. også brændstofsfilter, luftfiilter og gummi-diesel-slangerne... også en rigtig god ide... så skal den dieselmotor nok komme til at rende fint igen :o))



  • #5   30. dec 2007 det lyder da som om at du skulle komme og hjælpe. *lol*

  • #6   30. dec 2007 hehe... vaccumslanger kan en blind mand skifte med sin stok, hehe... så længe jeg ikke skal skifte toppen mv. kikker jeg da gerne forbi hvis det ikke er en dagsrejse, hehe

  • #7   2. jan 2008 ryger den sort er det sikkert bare dieselpumpen der skal skrues ned. Blå eller hvid røg er når det er dyrt;-)

Kommentér på:
passat 1,6 td.

Annonce