{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sluger benzin
  • #1   5. jan 2008 din tænding skal indstilles

• #2   5. jan 2008 Også det jeg tænkte.
    Men hvordan skal den indstilles ? skal man bare dreje lidt rundt på den, eller ?

Tror jeg tager forbi et værksted hvis det er noget jeg ikke selv kan ordne - men skulle da ikke være så svært ?

• #3   5. jan 2008 Du finder ud af hvordan topdødpunktet skal stå, tager en tændingspistol og får stillet det ind så det passer.....

• #4   5. jan 2008 benny>> hvis tændingen står forkert bare en grad eller 2 giver det en mærkbart dårligere benzinøkonomi, da den forbrænder ufuldstændigt og det giver mindre motorkraft = motor skal lave mere for at trække bilen frem

• #5   5. jan 2008 Jeg tror også umidelbart at det er tændingen den er gal med. Bilen køre sådan set udemærket, men motoren arbejder alt for hurtigt og det kan man høre selv når den står i tomgang. Når jeg gasser op så er det som om den kommer meget hurtig op i omdrejninger og der gå lidt tid før den falder til ro.

f.eks. en normal arbejende motor lyder sådan her : WruuuM.

Min motor lyder sådan her : Wruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum.

hehe.

hav det noget mening ?

• #6   6. jan 2008 det med det varer længe inden den går ned i omdrejninger kunne godt være at den får falsk luft.. men at den bruger mere brændstof ??? hmm ved sgu ikke med tænding om det kan være det, men det skal jo stå et bestemt antal græder før top, f.eks. 8 grader( på gamle ford motore) !

Kommentér på:
Sluger benzin

Annonce