{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.060 visninger | Oprettet:

Nicki N
Nicki N
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 18

Deaktivering af start-spærre i renault {{forumTopicSubject}}

Er det muligt slå start spærren fra i en renault fra 96?
For der er et eller andet galt med systemet i bilen, og man kan ikke starte bilen, på grund af det skal slås fra via nøglen som ikke virker... (altså nøglen virker, men når man trykker på knappen sker der ingenting,- folk med renault ved hvad jeg mener..?)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deaktivering af start-spærre i renault
  • Nicki N
    Nicki N Tilmeldt:
    jun 2003

#1   23. dec 2004 glemte lige... Det er en magane

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203
    #2   23. dec 2004 FORKERT kan du ikke efter startspærren også tager strømmen til benzin pumpen og til tændingen... men hvad er problemet men startspæren ??? hvis du har startspære koden kan den jo diaktiveres ved at slå tændingen af og på (og tælle de blink den røde diode blinker eks. kode 1345 tænding på dioden blinker 1 gang tænding af tænding på dioden blinker 3 gange tænding af osv. )

• Nicki N
    Nicki N Tilmeldt:
    jun 2003

#3   23. dec 2004 står koden i bogen til bilen? for jeg har ikke noget andet liggende nogen steder, og fik heller ikke noget.

problemet med startspærren er, at hvis man ikke bruger knappen på nøglen og bare åbner på gammeldags manér så slår det ikke fra. og nøglen eller dimsen der modtager virker ikke.

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

#4   23. dec 2004 nej står naturligvis ikke i bogen så ville en tyv kunne gøre det samme kan måske stå i køber kontrakten eller hvis bilen engang har været til service ved autolindvang er der en mulighed for det står inde i nøglen...
    ellers må du skrive dit stel nummer ned og kontakte en renault forhandler

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

#5   23. dec 2004 forresten det er nok din trasponter ring (rund om tændingslåsen der er defekt så få lige en pris på den ved samme lejlihed den er nemlig pænt dyr så vidt jeg husker)

• ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

#6   24. dec 2004 Jo naturligvis gør de det og man kan altid få oplyst startspærre koder ud fra stelnummer og nej det er ikke nok at lave en bypass menmindre du kan finde de ledninger fra startspære enheden efter som den i spærret tilstand sætter stel på og man vil derfor lave en kotslutning
    nu er det jo godt nok nogle år siden jeg har været ved renault meeen en 96 har radiosender ikke indfrrød i lofte

• Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 38
    #7   19. jun 2010 Ja det kan lade sig gøre ring til Autolåsesmeden i Rødovre han kan
    Rene

• Syed Waleed S
    Syed Waleed S Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #8   26. jun 2015 Hej. Ved godt dette er 5 år gammelt men jeg er stødt på samme problem. Har i fundet en løsning?

• Annelise S
    Annelise S Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   19. jul 2015 Jeg har en Megane fra 2001, hvor der også er problemer med startspærre. Har forsøgt at slå centrallåsen til og fra, da det tidligere har hjulpet, men det gør det ikk mere. Nogen der har en løsning på det problem?

Kommentér på:
Deaktivering af start-spærre i renault

Annonce