{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervogn skal oplyses på motorkontor?
  • #1   12. feb 2008 Tjaaa i følge reglerne skal man:D Men lad det nu ligge;)

  • #2   12. feb 2008 Det skal det ja lille wilf...
    Men mig bekendt kan det vente til den skal synes så skrives det ind i din reg attest som konstruktiv ændring, forudsat du har tüv på den...


  • #3   12. feb 2008 Samt toldsyn.. så der vurderes om du skal af med afgift..
    Men jo kun hvis dit synssted har informeret dig om at der skal rettes i din reg.attest og at det er en konstruktiv ændring - kan jo være at gevindundervognen slet ikke kan synes hvis du ingen dokumentation har på den..


  • #4   12. feb 2008 Benjamin T - Ja det ville jeg nu også gerne.. Men har været til syn, og hvis jeg lader det ligge så tror jeg, at jeg kender en der går amok! smiley :S

  • #5   12. feb 2008 ja det skal du... har lavet det på nogen stykker men er intet problem og syne bilen med det så længe der er godkendt..

  • #6   12. feb 2008 normalt når man køre til syn med gevindundervogn, plejer man gerne at skruge den op, så bilen får den normale højde. Så plejer de ik sige så meget til det.

    Den der, den er sku tvu godkendt, syn du den bare;)


  • #7   12. feb 2008 Hehe hvis ikke du får det synet kan du også være uheldig at dit forsikringsselskab siger: "Det er bare ærgeligt, du må klarer dig selv" hvis du er involveret i en ulykke, måske hvor du mistede kontrollen over dit køretøj, så tror jeg en bilinspektør fra ordensmagten hurtig ville finde ud af den undervogn du har på ikke er lovlig.. Dermed har du misligholdt din kontrakt med forsikringsselskabet og dermed ingen dækning..

    Men som sagt er den Tüv godkendt har jeg ikke hørt om problemer før med at få det synet.. Men er den ikke det kan du ligeså godt droppe at få lavet en godkendelse til den, forhørte mig ved teknologisk institut ang. det, prislejet starter ved 200.000kr for sådanne tests til en godkendelse..


  • #8   12. feb 2008 Hehe.. Har heldigvis Tüv papir.. smiley Tak for hjælpen!

Kommentér på:
Undervogn skal oplyses på motorkontor?

Annonce