{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Hjælp bilen er død. {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Havde et lille problem i går.

det startede med vi skulle ud og køre en tur på 30km.
startede bilen nå ja fint nok. ind og tanke og så afsted.

så blev den ligepludselig varm (havde det problem i januar der fik den skiftet vandpumpe & thermostat, og så virkede det fint igen)

så kørte vi ind til siden og tjekkede vand og sådan, men da vi ville starte igen var der ikke mere strøm til at starte den (har haft problemer med batt før batteriet er splinter nyt men virker ikke særligt godt så det skal byttes.) ringer til dansk autohjælp og får start hjælp. så spørger jeg ham om jeg bare skal køre direkte på værksted nu den blev varm. så siger han at hvis jeg kørte stille med fuld varme i kabinen, vinduet åbent & fuld blæser så skete der ikke noget ved den lille tur.

så kører vi ca 15km mere. den blev ikke varm eller noget holdte sig fint på 90grader. lige pludselig begynder den at hakke i gassen, så vi vender om og kører mod værksted. så 8km senere begynder batteri lampen at lyse og derefter abs lampen, og derefter begynder hele instrument brættet at lyse og hyle og lyset på bilen bliver svagere og så går den bare ud.

for ca en uge siden kørte vi 250km efter den tur var den begyndt at hakke lidt i gassen som om den ikke tager ved samt hoppe rigtigt meget i tomgang.

den har gået 280.000t

havde fandme håbet der gik ild i den.. grrrr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp bilen er død.
Kommentér på:
Hjælp bilen er død.

Annonce