{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.158 visninger | Oprettet:

BMW piver/hyler? {{forumTopicSubject}}

Hey.. har en bmw e36 2,5 24v som desværre er begyndt at hyle/pive (lyder som en kilerem eller lign.) men den gør det kun når den er blevet varm efter ca. 5-10 minutter.. derefter kan det blive ved i 10 minutter eller noget, og så gå væk igen, og så komme senere igen i intervaller.. nogen der ved hvad det kan være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW piver/hyler?
  • #1   12. jan 2005 hehe tja, ville nu gerne alligevel vide hvad det er smiley

• #2   12. jan 2005 prøv at hør dig for inde på www.bmwe30.dk

• #3   12. jan 2005 Hvis det var mig ville jeg stramme ventilator-remmen, hvis det ikke hjælper, er det nok vandpumpen servopumpen eller genneratoren. Men sådan en tysker kan da ikke lave bøvl, stram remmen godt og hør hvad den siger til det. Hvis den bliver ved så ta` remmen af og start den i få sekunder og hør om det stadig hyler. Gør den ikke det, så tag fat i vandpumpen og drej den så hurtig rundt du kan, kan du hører det mindste er det den. Hyler motoren stadig når remmen er afmonteret så må du råbe meget højt, men det tror jeg nu ikke....
    Nu har du fået af vide hvad jeg plejer at gøre ved sådan noget. Håber da du kan bruge det til noget.

Hilsen koej

• #4   16. jan 2005 jeg tror også det er en rem..... da du siger det er når motoren bliver varm at lyden starter... når remmen bliver varm udvider den sig og kan derfor begynde at slippe lidt...

Kommentér på:
BMW piver/hyler?

Annonce