{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Søren D
Søren D
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Ford Sierra går død! {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg har en Ford Sierra GT 2,0, som er begyndt med ofte at gå i stå, når den står i tomgang!

F.eks. hvis jeg når til en lysregulering, og der er rødt og jeg skal helt i hold! Så går den ofte i stå!!

Den har ingen mislyde eller andre åbenlyse tegn på fejl eller skade!

Er der nogen der ved hvad det evt. kan skyldes?

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Sierra går død!
  • Søren D
    Søren D Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #1   13. okt 2003 Ok, tak for tippet! Men hvordan mener du med det? Hvor skulle den suge det, og hvordan tjekker jeg det?

Vil stadig gerne høre flere forslag....

• #2   13. okt 2003 Prøv at spørg på www.ford-klub-danmark.dk der er en masse kloge mennesker der ved en masse om de forskellige FORD modeller.

Martin

• #3   13. okt 2003 Defekt tomgangsregulator????

Eller defekt tændingsmodul??? er den svær at starte igen efter den er gået istå???

• #4   13. okt 2003 Hej søren, Det lyder godt nok underligt, at den direkte går i stå. For en defekt tomgangsregulator, resultere oftest i nedsat trækkraft, eller at motoren selv "gasser" sig selv op og ned hele tiden, eller en meget høj tomgang 1600-1700 omdr/min.

Men helt ærligt, prøv at finde en tusse, og kør den på ford. Der er nemlig så mange følere, den ka være gal med, så det ka næsten ikk betale sig andet.
    Nu ved jeg ikk hvor du er fra i landet, men ellers så ligger der et værksted i Brøndby der hedder cobra auto www.cobraauto.dk som har speciale i ford.

held og lykke med problemet, og ska vi forresten ikk se fruen eller hva???

Flemming

• #5   13. okt 2003 Jeg havde det samme problem, jeg skiftede min tomgangsventil så var problemet løst.

Kommentér på:
Ford Sierra går død!

Annonce