{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Tüv godkendelse. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg fik kasseret min bil til syn her forleden dag, pga. manglende tüv godkendelse på undervognen i for.
det er en FK undervogn.
hvis der er nogen der ligger inde med en godkendelse på sådan en til en peugeot 306 2.0 Hdi fra 2000. ville jeg være meget glad for at låne en kopi af den.
evt. en godkendelse på en anden gevind undervogn...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tüv godkendelse.
  • #1   30. mar 2008 ¬°• Stefan •* - * St®iben - Esbje®g C®ew Fo®mand *

Det tjekker de ikke.. det er heller ikke alle der har et nr..! De fleste har bare parpiret med i kassen uden noget løbenr. der skal bare stå at det passer til den bil.. jeg fik da synet min gamle rolla med TÜV parpir fra en anden undervogn.. Så han skal bare have parpiret..

• #2   30. mar 2008 hvorfor ikke kontakte FK og få dem til og sende en på mail til dig ?

• #3   30. mar 2008 jeg lånte også bare en tüv fra en kammeret med en k&w undervogn.. det gik fint

• #4   31. mar 2008 da jeg var til syn så han, at det var en gevind undervogn, og spurgte om jeg havde en tüv godkendelse.
    jeg har bare ikke papiret på en, og tror ikke der er noget nummer, han skal bare se at der er en godkendelse, hvori der står den er godkendt til en peugeot.

Sloth:
    har du nummeret til fk, vil jeg gerne have det.

Kommentér på:
Tüv godkendelse.

Annonce