{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Hjælp til udstødning på Micra {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Micra K11 1,3 fra 1993. Der er et problem med udstødningen. Tilsyneladende hænger den kun fast i manifolden foran, og i bagpotten bagpå. Ind imellem er der slet ikke nogen ophæng, og det betyder at forrøret hænger ned og hviler på den forreste krængningsstabilisator... Og det larmer en del!
Jeg formoder at der er et eller andet beslag som er røget af, men har ikke selv mulighed for at løfte bilen tilstrækkeligt op til at løse problemet.. og jeg er på røven sådan rent økonomisk, så jeg kan ikke bare rulle den ind på det første og bedste værksted og betale mig fra det.

Mit håb er at der sidder en venlig østjyde et sted derude og gerne vil enten låne sin garage/værksted ud i en times tid, eller måske endda selv har lyst til at fikse problemet for mig.
Det jeg kan tilbyde til gengæld er f.eks. polering/lakforsegling eller lignenede plejerelaterede opgaver af din bil. Jeg er gammel klargøringsmand, så det er noget jeg har styr på.

Ring gerne på 26315007, skriv på santacruz@ofir.dk eller svar på dette indlæg.

På forhånd tak, Ulrich Hansen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til udstødning på Micra
  • #1   25. jan 2005 Jeg vil da håbe for dig at det lige er sket.
    Du holdte lige op af en lift i tirsdags smiley
    Hvis du har mod på det, kommer du bare igen.
    Så kan du jo få lov at tømme askebægeret i min passat


  • #2   25. jan 2005 Hehe.. Ja det skete i søndags. Vi bor jo på landet, og har to lange grus-indkørsler til vores hus. Vi vlagte så at tage "bagvejen", hvor skraldevognen åbenbart havde lavet et cirka 35 cm (!) dybt hul. Hullet var fyldt op med muddervand, med is på overfladen, og et tyndt lag sne, så det lignede ingenting... Så der havde vi lidt at gå i gang med... Vi kom dog fri ved hjælp af donkraft og træstykker og mudder over det hele, men udstødningen besluttede sig for at begynde at lave ballade i går. Det stammer åbenbart derfra.

    Anyway, jeg giver dig lige et ring Carsten! Og tak for hjælpen sidst! Det var helt fantastisk at få lys på bilen igen, og at slippe for den latterlige startspærre. Tusind tak!

    Jeg skal få det askebæger til at skinne som aldrig før! :o)


Kommentér på:
Hjælp til udstødning på Micra

Annonce