Hjælp til udstødning på Micra {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Micra K11 1,3 fra 1993. Der er et problem med udstødningen. Tilsyneladende hænger den kun fast i manifolden foran, og i bagpotten bagpå. Ind imellem er der slet ikke nogen ophæng, og det betyder at forrøret hænger ned og hviler på den forreste krængningsstabilisator... Og det larmer en del!
Jeg formoder at der er et eller andet beslag som er røget af, men har ikke selv mulighed for at løfte bilen tilstrækkeligt op til at løse problemet.. og jeg er på røven sådan rent økonomisk, så jeg kan ikke bare rulle den ind på det første og bedste værksted og betale mig fra det.
Mit håb er at der sidder en venlig østjyde et sted derude og gerne vil enten låne sin garage/værksted ud i en times tid, eller måske endda selv har lyst til at fikse problemet for mig.
Det jeg kan tilbyde til gengæld er f.eks. polering/lakforsegling eller lignenede plejerelaterede opgaver af din bil. Jeg er gammel klargøringsmand, så det er noget jeg har styr på.
Ring gerne på 26315007, skriv på santacruz@ofir.dk eller svar på dette indlæg.
På forhånd tak, Ulrich Hansen
mar 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 49
Du holdte lige op af en lift i tirsdags
Hvis du har mod på det, kommer du bare igen.
Så kan du jo få lov at tømme askebægeret i min passat
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 103
Anyway, jeg giver dig lige et ring Carsten! Og tak for hjælpen sidst! Det var helt fantastisk at få lys på bilen igen, og at slippe for den latterlige startspærre. Tusind tak!
Jeg skal få det askebæger til at skinne som aldrig før! :o)
Hjælp til udstødning på Micra