{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

hælp ! golf 2 olietryk {{forumTopicSubject}}

jeg har en gammel golf 2 1.3 55hk fra 88..

olie tryks lampen lyser konstant.. og så er så går advarsels "højtaleren" i gang.. så når man tænder bilen. så hyler den .. ligesom når man har glemt at slukke at lyset..

hvor sidder den lille "højtaler" ?

har haft hele speedometeret skilt af.. og kunne ikke finde den .. lyden kommer derfra.. så er den "højtaler" bygget ind i speedometeret?

har haft den på værksted for at få skiftet olie og diverse tryk målere.. men de kunne heller ikke finde fejlen..

så eftersom den ikke fejler noget.. ville jeg frygtelig gerne koble den "højtaler" fra..

nogen der ved hvor den sidder??

eller hvad der ellers kan være galt?

håber i kan hjælpe.. og på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hælp ! golf 2 olietryk
  • #2   1. apr 2008 det en lille "summer" inde i indstrunentet. det hvirker lidt som et ræle. bare skil det af så holder det op. men der må jo være noget galt ja prøv og skrift føleren.

• #3   1. apr 2008 jeg skriver at jeg har haft den på værksted!!!!!!!!

de har skiftet alt.. ! og målt.. og det ene og det andet.. ! men de kan heller ikke finde fejlen.. !

så det må jo være en kortslutning et eller andet sted.. jeg er også skide ligeglad..

bar den HOLDER OP MED AT SUMME! for den blir ved fra man tænder motoren til man slukker motoren :... !

så når man skal køre de 40km til og fra arbejde blir man sindsyg! jeg kan bar ikke finde den summer..

nogen der ved hvor den SUMMER ER???!!!

• KB .
    KB . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 17
    #4   1. apr 2008 sidder den ikke i instrument bordet?? mener den sidder i midten mellem speedometer og omdrejnings måler eller ur alt efter hvilket bord man har

klik ind og se min audi 80 cab

• #6   1. apr 2008 Så må det jo bar ske.. har mekanikerens ord for at den ikke fejler noget..

• #7   29. jan 2015 CHIMP MIC M

Det kan han jo heller ikke rigtig nu, så det er vel lidt ligemeget?

• #8   29. jan 2015 Mon ikke det er lavet som på Audi 80. Der sidder højttaler midt og næsten øverst i instrument. Jeg har haft flere Audi 80 og 100 med samme fejl og det skulle være instrument der giver problemet. Om det skal omloddes eller lign. kan jeg ikke svare på. Jeg klippede bare ledning over til højttaler og fjernede pæren. Jeg havde samme holdning som dig, at så må det jo bare ske.(den holdning havde jeg kun til den ene bil) den anden lod jeg pæren lyse i og dælme efter 3 mdr. virkede det som det skulle. Mvh. Gert

• #9   29. jan 2015 Pil dog ledningen af indikatoren så!

Kommentér på:
hælp ! golf 2 olietryk

Annonce