{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Mercedes nørd
  • #1   7. apr 2008 Og de spørgsmål er ?

  • #2   7. apr 2008 Om min autobox fra M102 motoren passer på M104eren..?
    Og hvis den ikke gør, passer mit bagtøj så til M104 boxen..?
    Skal jeg have anden benzinpumpe på..?
    Hvis jeg ikke kan skaffe ledningsnettet, kan jeg så bruge et fra en M103 motor..?
    Jeg skal bruge et panel fra en 190E 2,6 til fronten, nogen der kender en ophugger der har sådan en holdende..?


  • #3   7. apr 2008 Folmers auto har hvad du skal bruge.
    Du skal ha en anden pumpe den orginale gir ikke volume nok.
    Mener kassen ikke passer og du kan godt bruge dig orginale bagtøj men skal ha kortet kadanget op.
    du skal ha lednings nettet med din den gamle kører jo sikkert med K-anlæg så der er en del ombyg


  • #4   8. apr 2008 Ja jeg har ke-jetronic på min egen. Jeg har faktisk skaffet en hel 300E-24 med sådan en motor i, ved du om pumpen passer over i min 190E?
    Nu har jeg jo osse ledningsnet...


  • #5   8. apr 2008 Nej det ved jeg ikke men det er jo en mindre ombygning. det kan også godt være den gamle kan gi nok men det er nok kun "lige"

  • #6   31. aug 2008 Styringen og alt er faktisk noget andet, det er hvad man klader et meget stort projekt tror jeg.

    både din motor styring og benzin styring samt pumper og ja gearkassen passer ikke på, kan dog tilpasses, mener jeg.
    Men damn du kikker på en kæmpe ombygning af ledningsnettet alene.
    Men havde du haft en 190 2.6 så havde det være meget lettere for dig da det meste passer sammen.


Kommentér på:
Søger Mercedes nørd

Annonce