{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Josi T T
Josi T T
Tilmeldt:
23. jul 2004
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326

HKS BOV.. Motorstop ?!?! {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen...

Jeg har idag lige fået monteret en HKS bov på min audi a4 avant 2002 hos bil-experten..
Men har desværre oplevet at bilen hele tiden går ud....
Af og til kan den finde på at gå ud 3-4 gange i træk på 1 min.
Andre gange kan den køre 30 min uden noget...
Det gælder ligegyldigt om den er varm eller kold.. ?!

Er der nogen derude der har sammen problem eller ved hvad der skal gøres for at den ikke gøre det mere...
Det skal siges det er en ægte hks bov, som er bestilt til nøjagtig min model..

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HKS BOV.. Motorstop ?!?!
  • Josi T T
    Josi T T Tilmeldt:
    jul 2004

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
    #1   15. apr 2008 okie.. min danner allerede tryk fra 2k omdrejninger..
    Min er også den nyeste HKS... Skide træls...
    Men heldigvis er der ikke kommet noget motorfejl osv...
    Men er der det ved din ? eller kommer det måske senere ?


  • #2   15. apr 2008 et vildt gæt.. der skal nok en strammere fjeder i så der skal mere tryk for at åbne bov'en...?

    men det er bare et vildt gæt... smiley gonat drenge


  • #3   15. apr 2008 sluker motorn helt eller er det ligesom den går ud men kommer igen

  • #4   15. apr 2008 Ring til en specialist som K-Power eller Turbo.dk som har meget forstand på det, det er fordi nogle ECU'er ikke kan finde ud af det når man montere en Bov..

  • Josi T T
    Josi T T Tilmeldt:
    jul 2004

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
    #5   15. apr 2008 ~Zyrez undercover~ Duce *Grp. Admin*

    nej min er helt standard hverken skruet op i ladetryk eller noget, ej chippet.

    Altså motoren har aldrig kommet igen... den er helt død og slukket..
    Så skal jeg dreje nøglen igen for at få liv i den igen...
    Tomgangen er helt som den skal være...
    Dog kan jeg mærke det er som om koblings punktet er mere sart ved gearskiftet.. ?!


  • #6   15. apr 2008 Der er mange biler der ikke tåler en åben bov da det snyder afm med hvor meget luft der kommer til motoren især efter bov har været åben, så bilen drukner sig selv når man skal stoppe feks. så skal der enten en meget strammere fjeder i så den kun åbner ved højere tryk, eller der skal en recirk. på.

  • Josi T T
    Josi T T Tilmeldt:
    jul 2004

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
    #7   15. apr 2008 Tak for svarene indtil videre folkens...

    .ortega . Altså hvis jeg skal have en recirkulerende bov på, er det så et større indgreb jeg skal foretage, og hvad med det nuværende bov ?
    Er det et helt andet bov der skal til? eller hvorledes?
    For ærligt at fortælle så aner jeg intet om det.. jeg tog bare til den lokale bil-expert og sagde jeg ønskede en HKS bov...



  • #8   15. apr 2008 En GReddy type S, den er re-cirkulerende, min sidder som den originale gjorde, og puster luften over i indsugningen, lige efter luftfilteret....
    Temmelig sikkert der dit problem ligger..


  • #9   15. apr 2008 hks ssqv kan også laves om til re-cirkulerende

  • Josi T T
    Josi T T Tilmeldt:
    jul 2004

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
    #10   15. apr 2008 så det jeg skal meddele bil-experten om nu er...
    Om han har sat en re-cirkulerende bov til min bil...
    HVIS IKKE... så jeg skal jeg have lavet min hks bov om til en recirkulerende...
    Er det sådan det skal forståes.. =) Skal lige have det på det rene hehe


Kommentér på:
HKS BOV.. Motorstop ?!?!

Annonce