{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  batteri skift
  • #1   18. apr 2008 Din generator skal altid være større end dit batteri.

Hvor mang amp. er generatoren på?

• #2   18. apr 2008 Der vil ske det at din starter kan få mere strøm.

Du behøver ikke tænke på hvor meget din generator kan levere hvis du ikke har et kæmpe forbrug kostant.

• #3   18. apr 2008 Lasse K
    det er ikke rigtigt
    jeg har f eks at 90 amp batt. og en 70 amp gen. på standart

• #4   18. apr 2008 halo nu bliver jeg merer forviret jeg skal bare ha et nyt batteri på og jeg synes ikke der er nok knald på når jeg starter der er et 43amp på nu og nej jeg bruger ikke ret meget strøm det er bare en bil vi bruger om sommeren og jeg regner med bare at købe et billigt nede hos harald nyborg til 449 kan se thansen har et til 799 men køber bare et billigt et regner med det sagtens kan bruges sådan et billig et når det kun er om sommeren og en bil vi bruger til arbejde

• #5   18. apr 2008 Sikker på at det er power på batt den er gal med? hvis du siger den lyder sløv i start øjeblikket kan det også være manglende stel.. evt kan stel ledningen fra batteriet og ned til gearkassen være knækket. det er tit set... prøv at trække en stel ledning direkte fra batteri og ned på gearkassen... kan evt godt bare være det der er galt.. det er da en noget billigere løsning end et nyt batt

Kommentér på:
batteri skift

Annonce