{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Mercedes diesel - ikke slukke {{forumTopicSubject}}

Har mig en 190 D (w201) som starter fint nok, men når jeg drejer nøglen for at slukke igen, bliver motoren bare ved med at køre, kan tage nøglen ud af tændingen og lukke og låse bilen, den står stadig og køre smiley

Hvad kan det være og hvad gør jeg for at lave det?

På forhånd tak
> Nicolai

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes diesel - ikke slukke
  • #1   24. apr 2008 hehe det samme skete en gang for min fars 190.. det var selve bundstykket i tændingen.. du må bare sæt den i 5 gear og slip kobling

• #2   24. apr 2008 Der nok en løs forbindelse i den ventil der skal droppe tilførslen af diesel, hvis den er lavet på sammen måde som en patrol eller min passat...
    Ellers sætter du bare i gear og holder bremsen nede, mens du slipper koblingen smiley

• #3   24. apr 2008 - så slukker den hvertfald..

• #4   24. apr 2008 det var nok en bedere ide at pille ledningen af til magnetventilen , så den ikke tapper dit batteri

• #5   24. apr 2008 Ja har brugt den med lige at sætte i gear og stoppe den på den måde, men det går jo bare ikke for evigt smiley
    Og ved godt der sidder den der ude ved pumpen til af "dræbe" motoren, og den virker også fint smiley

mma munken: Ja det sjovt du siger det, har lige skiftet forlygter på den idag smiley og der virker vakuumreguleringen ikke alligevel, så skal jeg bare blænde de to små vakuum slanger af?

• #6   24. apr 2008 mma munken: Super smiley Går jeg ud og gør med det samme smiley Mange tak for hjælpen... Det er sq også nogle skod lygter jeg har fået købt der... Helt nye, men parabolen sidder løs i den ene og selvom der står på hjemmesiden de er med vakuumregulering, så virker det sq ikke... Og ja, så er det jo nok også dem der er skyld i jeg ikke kan stoppe motoren..
    Men tak for hjælpen smiley Jeg går ud og prøver med det samme.. Skriver lige om det har virket om lidt..

> Nicolai

• #7   24. apr 2008 Wuhuu smiley Det hjalp sq på det :)... Så kan han fandme få smidt de lygter lige i hovedet igen, de sq ikke ti potter grævlingepis værd...!!

• #8   25. apr 2008 Lækkert nok smiley Så spørger jeg dig igen, hvis der skulle være noget en anden gang smiley

Kommentér på:
Mercedes diesel - ikke slukke

Annonce