{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Janus S
Janus S
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25

Montering af fartpilot {{forumTopicSubject}}

Hej Er så småt gået igang med at montere en fartpilot AP 500 på min peugeot 406. Jeg har dog lige et spørgsmål, hvorvidt er det nødvendigt at tilslutte styringsboksen RPM signal? Kan nemlig ikke så godt finde den på motoren.... jeg har en udkoblingskontakt på bilen... nogen der kan evt fortæller mig hvor jeg kan trække signalet ud? der står på monteringsvejledningen at det skal tages på minuspol på tændspolen men det er lidt uoverskuelig at findet det på min bil synes jeg

vh Janus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af fartpilot
  • #1   27. apr 2008 hvis du bruger kobling og bremsekontakt så er det lige meget med rpm signal bare du har speedsensoren på så er det fint

• Janus S
    Janus S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25
    #2   27. apr 2008 super.... Så skulle jeg være godt kørende smiley tak for svaret

• #3   27. apr 2008 Ja, jeg ville også tage et tachosignal når du alligevel har koblingskontakt på. Bliver et klart bedre resultat.

• #4   8. maj 2008 Hey..

Det er nok bare og tage den blå ledning og sætte til dit speedsignal.

speedsignalet finder du her.

406 1995 - Kabelfarbe: rot. Motorblock, linke Seite befindet sich das Motorsteuergerät. Schwarzer 57 PIN Stecker, PIN 19.

406 9/1995 - Kabelfarbe: grau. Am Kombiinstrument, gelber 26 pol. Stecker, PIN 21.

406 1996 - Kabelfarbe: rot. Im Motorraum rechts am ECM Stecker, PIN 19, Kabelnummer: 1360 oder 1622.

406 1999- Auf BSI, gelber 26-PIN-Stecker, PIN 2, BSI ist hinter dem Sicherungskasten

406 2001- Im Sicherungskasten, 16-PIN-Stecker, PIN 14

Og ellers hvis du har spørgsmål sender du bare en PM.

Jeg køre som sælger for asmarketing.dk som har forhandlingen af liteOn fartpiloter.

Kommentér på:
Montering af fartpilot

Annonce