Getz Speedometer viser 110km/t når man {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg er lidt lost her... har lige får monteret nogle kontakter til diverse lys og GPS i bilen, og har derfor rodet med ledninger bag radio for at få strøm...
kortslutede det lige en gang ved et uheld, og sikring sprang, skiftede den, men nu er der ikke strøm i den røde ledning der altid er strøm i uden om tænding bag radio, samt kabinelys og bagerste tågelys heller ikke virker.. og der ser ikke ud til at være nogle defekte sikringer... og det sidder så vidt jeg kan se i hver sine 3 sikringer... og når man drejer tænding så flyver speedometeret op til 110 km/t og ned i gen efter 1-2 sek..??? er helt lost her.. hvad hulen er der galt! nogen der kan hjælpe???
Hilsen
Niels
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 60
Har du prøvet at tage alt strømmen fra den?
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 14
temmelig DOH! jeg syntes jeg havde været alle sikringer rundt.. men øverst sidder der sådan en GUL bjælke.. indeni i den sidder der en 15'er sikringer også.. det var den der var smuttet!...
så var ikke det store... men pyha.. blev godt nok bekymret der lidt for at have brændt en ledning eller noget andet over.... men endnu engang tak.
Hilsen Niels
Getz Speedometer viser 110km/t når man