{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Golf2 1,8 reservedele/spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hey Bg.

Min kammerat har lige købt en Golf 2 1,3 - men der er smidt en 1,8 motor over i, og de har så os skiftet gearstangen som går ud til gearkassen, hele den stang der..

og den er virkelig skod at skifte gear i. rigtig slatten, og den har rigtig svær ved at komme i bak gear, (UMULIGT- det hurtigere at gå ud og skub den bagud.)
- hva kan der være galt? skal jeg købe en ny gearstang? eller hva er ku det være? - hvor kan man købe en ny en? gerne direkte link.

BREMSERNE: Bilen har kørt rundt jern mod jern så de larmer når man køre.. hva skal der skiftes? hva ville i anbefale? gerne seriøse svar. da de er rimlig slidte og uforsvarlige at køre med. så vil gerne vide hva man skal købe så det kan gøres tirsdag.

TÆNDINGEN: Hvileken Række følge er det? kan ik finde det nogen steder.og når han slukker bilen, så står den og hopper nogen gange efter.. og når man så sætter den i gear, så slukker den? hva kan fejlen være der?

Jeg håber der er nogen der gerne vil bruger 10 min af deres tid på at hjælpe en ven i nød. - hvis der noget i er i tvivlom så spørg endelig.

Mvh. MIke -

GOd Dag-. (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf2 1,8 reservedele/spørgsmål
Kommentér på:
Golf2 1,8 reservedele/spørgsmål

Annonce