{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.287 visninger | Oprettet:

alarm går igang uden grund? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en af de alm. THOR alarm i min 206'er. Den opfører sig ret underligt. Den er nu efter jeg har fået et større batteri på bilen begyndt at hyle et par min efter jeg slår alarmen til. Og når jeg så stopper for hylen og bare slår alarmen til igen, begynder den ikke igen medmindre bilen får smæk. Hvorfor gør den dette :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alarm går igang uden grund?
  • #1   26. maj 2008 det er nok ikke til den store hjælp, men har aldrig hørt nogen være tilfreds med deres thor alarm

• #2   26. maj 2008 hvis det specielt er når det f.eks. regner eller blæser, kan det være "rystelses-sensoren" der er for fintfølene...
    Der sidder så'n en dreje knap på den du kan justere følsomheden med...

Jeg hænge min rystelses-føler i en strip, istedet for at skrue den fast..
    På den måde udløste den alarmen med påkørsel, men ikke ved de vibrationer som regn og blæst gi'r...

Og den udløste stadig alarmen, da nogle møgunger stod og kylede nedfalds-æbler på min bil...

• #3   26. maj 2008 tja... det kan godt være den er for fint følene. MEn det er bare underligt den KUN går igang lige efter jeg har aktiveret den. Når jeg så gør det om igen, så laver den ikke en lyd. Men man kan godt skubbe til bilen uden den går igang. Det kun hvis man slår på bilen den hyler.
    Men ja... thor er sku noget værre lort.

• #4   26. maj 2008 Hvis det ikke hjælper at stille følsomheden, så tag minuspolen af dit batteri i 5 minutter, sæt den på igen og prøv så.

• #5   26. maj 2008 ok det skal lige prøves så.

• #6   26. maj 2008 undskyld jeg lige bryder ind i dit indlæg. men evt nogen der ved hvordan man med en thor alarm slår fra så den ikke låser når man køre og ligeledes ikke blinker når man åbner dørene??

.. Håber nogen kan svare smiley

Kommentér på:
alarm går igang uden grund?

Annonce