{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

HELP! Mont. af dæk på MEGET spec. fælg {{forumTopicSubject}}

Det drejer sig om nogle retro tråd fælge i Jaguar stil.

Der kører en vulkanisering inde i fælgen der forhindrer fælgen blir utæt pga trådene (egerne) der går ind i den.
Når dækket så skal på, skal ma bruge noget spcielværktøj så vilkaniseringen ikke blir ødelagt.
Alle de steder jeg har prøvet indtil videre tør ikke at røre ved det, af fare for at ødelægge vulkaniseringen.

Hvor skal jeg prøve?? Skal li siges det er 20"..

Er snart ved at bli sindssyg af at vente, det er jo sommer og de skal på!=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HELP! Mont. af dæk på MEGET spec. fælg
  • #1   26. maj 2008 det var da en skam du bor så langt væk, dem kunne jeg sagtens montere, den ring der ligger i sidder da godt fast, så længe man er bare en smule forsigtig så er det ikk et problem.

    Har monteret et sæt før og den "vulkanisering" sad da ekstremt godt fast, så jeg kan ikke se hvad problemet er ??


  • #2   26. maj 2008 det kan alle dæk værksteder. træls du bor så langt væk ellers ku jeg godt ha monteret dem.

  • #3   26. maj 2008 den ring sidder totalt fast ellers kan den ikk holde tæt så det er bare og montere med godt glidemiddel ;0)

  • #4   26. maj 2008 Hmmm, problemet er at jeg købte dem brugt.. have kørt 400 km, og der var noget af vulkaniseringen allerede ødelagt lidt ku man se.. og tror det har været fra sidst der har været monteret dæk..
    Men ringen er så blevet forstærket nu.. har li snakket med sds, og de ville slet ikk røre det da jeg sagde hvad det drejede sig om..

    Men kan godt være man skal smutte forbi Jaguar i sidste ende, hvis der ikk er nogen der tør gøre det..


  • #5   26. maj 2008

    hmmm sys da det utroligt... hva afd var det??


  • #6   26. maj 2008 Den på Amager.. du sku vel ikk kende et sted herovre af der måske ku hjælpe?

Kommentér på:
HELP! Mont. af dæk på MEGET spec. fælg

Annonce