{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Golf2td døde fuldstændig midt i kørsel {{forumTopicSubject}}

Hello Boys!!

Så er den sgu gal igen med den gode Golf[V]

Forleden dag, da jeg skulle skynde mig på arbejde om morgenen gav jeg golfen lidt ekstra jonna end sædvanelig... Da jeg havde taget et skarpt sving begynder den at hakke en meget lille smule. Jeg tænker det er nok bare lidt pjat og gearer ned i 4 gear. Men 200 meter efter dør den simpelthen fuldstændig ud. Jeg holder så parkeret midt ude på vejen og spærre trafikken. Jeg får den så efter usædvenelig mange omgange på starteren staret igen, men den kan kun holde sig i live ved fuld gas, og man må overhovedet ikke træde koblingen ind. Da jeg har kørt ca 300 meter går den ud igen, og det lykkes mig med endnu flere omgang på starteren og en masse sort røg at få den startet igen. Nu køre jeg så i 1 gear med fuld gas i ca 500 meter inden den dør ud igen. Nu vil den så slet ikke starte igen.

Jeg kommer for sent på arbejde. Men derefter køre en kammerat og jeg ud og kigger på den. Den lyder som den gerne vil starte, men den kan bare ikke.

Nå vi skubber den så ned at en bakke, for at skubbe den i gang. Her går den da godtnok også i gang, men den står bare og hoster meget lavt, og du kan træde speederen i bund uden den siger en lyd, brummer overhovedet ikke, reagerer slet ikke på speederen, og træder man koblingen ind går den ud. Den kan ikke står og tøffe i mere end et halvt minut inden den går ud af sig selv..

Ja den var så min lidt indviklede forklaring, men det er hvad der skete. Håber i måske kan konstaterer nogle fejl ud fra det, eller nogen som måske har prøvet noget lignende.

På forhånd tak[:)]


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf2td døde fuldstændig midt i kørsel
Kommentér på:
Golf2td døde fuldstændig midt i kørsel

Annonce