{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Mærkelig lyd ved kørsel ?? {{forumTopicSubject}}

Min bil er begyndt og opføre sig lidt mærkeligt.

Når jeg køre og f.eks kobler ud så piver det først og fremmest fra mine bremser men kun ovre i venstreside af bilen.

Var så til service hos opel for små 3 uger siden hvor de sagde at det var fordi at bremserne skulle skilles ad og renses, og det blev også gjort.

Men nu er det begyndt igen, og yuderligere så er den trælse lyd også begyndt og komme når jeg køre generalt, og det er da bare mega trælst og høre på.

Men hvad er det der muligvis er galt, og skal skiftes ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig lyd ved kørsel ??
  • #1   10. jun 2008 så skal du bare tilbage til opel, og kræve at de gør det ordentligt

• #2   10. jun 2008 Hehe okay, men jeg skal vel alligevel betale for det ikk, for har en kammi som er mekaiker som mente at det muligvis godt ku være hjullejerne som skulle skiftes, men det koster vel bare en bondegård gør det ikk ??

• #3   10. jun 2008 nej et hjul leje koster omkring 500 plus montering.. din mekaniker har ikk gjort det godt nok så tilbage til ham og du skal ikk betale noget.
    hvis det var hjullejet brumdede det og ville være stille hvis du drejde til en af siderne.

• #4   10. jun 2008 Hvis det er et hjulleje lyder det akkurat som hvis du kørte på den dersens hvide brumme-stribe i siden af vejen... det er ikke det dyreste at få skiftet et hjulleje.. jeg vil mene det kan gøres for ABSOLUT under 2000 kr... hjullejet vil jeg skyde på koster 400 kr.. og så en times arbejde til 1½

Prøv evt. først at lade bilen stå i frigear og med slukket motor.. vug så bilen frem og tilbage ca. 4 cm.. piber den er det bremserne der er slidte og skal UDSKIFTES.

Held med det :o))

Kommentér på:
Mærkelig lyd ved kørsel ??

Annonce