{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

diverse "elfejl" mangler seriøse råd! {{forumTopicSubject}}

min 4'er lider af div. små el fejl.
Den nulstiller triptæller, boardcom. og ur når den har lyst. Kan ikke kontrollere langlys (har pillet det fra)
Så sent som i dag, efter træning, da jeg satte nøglen i og drejede den om, flakkede alle lamper i instrument bordet.

Det ENESTE der er monteret af elektronik, er to forstærkere, og xenon på kort og lang lys. Begge med arbejds relæer. Forstærkerne kan jo intet gøre, og det xenon kit der er monteret på lang lys, er pillet fra. Dog forekommer disse fejl stadig.
Har brug for serøis hjælp. Er efterhånden desperat :S Så venligst kun seriøse råd. Er nødt til og spørge her da de har lukket for registreringen på vagcars.dk

på forhånd tak.
-Torben

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  diverse "elfejl" mangler seriøse råd!
  • #1   10. jul 2008 Køb en Peugeot. (undskyld kunne ikke lade være)

• #2   10. jul 2008 vagcars.dk er skiftet til vagcars.org så prøv der istedet.

• #3   10. jul 2008 Hmm

Min far er Autoelektriker

Han siger at det er tit at G4'ere kommer ind med elektriske fejl, når de " unge knægte " selv sætter Xenon på !.. smiley Så du er ikke den eneste min ven!

Det er da værd at prøve at tage fra ? Kan være det går ind og forstyrrer ?

• Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 558
    #4   10. jul 2008 Jamen er det ikk noget med canbus ?.. Altså når man xenon på en canbus bil, vil der ske nogle mærkelige ting. .

• #5   10. jul 2008 min havde det med at den ikk ville starte nogen gange, den stoppede med at lade nogen gange, alarm gik igang i tide og utide, fik skiftet starter, bundstyk, også vise det sig at være en løs forbindelse ved plus polen.. siger ikk at dit er det, men fuck det var en nederen ting og det tog pænt lang tid at finde ud a det..

• #6   10. jul 2008 Onkel T: har haft en 206'er og indtil videre er den langt den bedste bil jeg har haft ( : (drifts mæssigt)

kenneth B: jeg takker og prøver ( :

Jabbe : Meget muligt ja. Men har selv solgt og monteret flere xenon kit's ( : Har også li pillet det af her til aften for og tjekke, men de samme fejl forekommer stadig. Dog ikke flakken i instrumenterne.

• #7   10. jul 2008 Så vidt jeg ved er der ikke can bus på en 4er. Hvertfald ikke på min ( : og i 9 ud af 10 tilfælde kan den type balaster jeg har, "snyde" en can bus. Men tak!

• #8   10. jul 2008 Lasse J: jo tak, det tør siges. Har tjekket samtlige ledninger, og de sidder hvor de skal. Så heller ikke det nej. Havde li en ubehagelig oplevelse for to dage siden. Den gik op på 100 grader, og forblev der. Men ret skræmmende når den evig og altid har stået på 90, uanset hvor hårdt den blev kørt. Skal li siges jeg ikke havde kørt race eller nogen som helst ( : Men tror der har været en bette fis den li sku af med.

• #9   10. jul 2008 jaaa havde sku os tjekket det meste a mit.. men havde ikk forestillet mig at det være helt der oppe ved.. men pyt, nu køre den bare.. og sjovt den ikk sætter ud nu.. smiley

• #10   10. jul 2008 Mange brugere herinde skriver nemlig "køb en vw" hvis man har et spørgsmål ang. en fransk bil. Og netop elproblemer er der jo KUn i franske biler hehe

• #11   10. jul 2008 "Køb en VW" Det ar da det fornuftigste jeg har hørt idag

• #12   10. jul 2008 Ikke meget fornuft at spore lige netop i denne trår??
    Forkerte sted at skrive det Aquaplex Reservedele Salg G2 .

• #13   10. jul 2008 Onkel hvorfor er det det jeg citerede bare det du skrev.... Syns det lød helt fornuftigt

• #14   10. jul 2008 når den nulstiller speedometeret periodisk det plejer at være bundstykke i tændingslåsen det er en billig og nem reparation!

Kommentér på:
diverse "elfejl" mangler seriøse råd!

Annonce