{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.376 visninger | Oprettet:

Diesel motor der løber løbsk. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Så skete det igen i dag, man ser en Peugeot måtte søge ind i nød sporet med fuld skrue på omdrejnignerne en mand står úde af bilen ??? mens der er den sygeste grumset røg udvikling fra udstødningen.

Han komemr løbende over og skriver argrrrr den springer i luften mand, jeg ikke vide hvad jeg skal gøre,,, jeg har slukket den for helvet mand den brænder om lidt,,,
Jeg siger skynd dig ind og sæt den i gear og slip koblingen så kan du dræbe motoren sådan !!! skynd dig som i LØB For hel... Nej nej jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, han blapre løs og snakker om bål og brænde inde i bilen osv.

Jeg vil så selv skynde mig ud af bilen da jeg høre motoren nu giver op....

Og han havde lånt bilen af en ven !=!=! oh my...

Nå men jeg fik forklaret ham vhad han "skúlle" have gjort, så mens han river sig i håret og siger for helv.. jeg stor idiot mand, hvordan kune det ske det her,,,

Ja,,, jeg tror lige jeg har forklaret dig det. :o)
Og så kørte jeg videre smiley

Så husk nu køre diesel med turbo ejere, kan i pludselig ikke styre jeg temperaments fulde diesel skuber så den i gear og slip blødt koblingen, ikke hurtigt men heller ikke langsomt.
SÅ kan i faktisk rede jeres motor og nøjes med ny turbo måke rep af turbo smiley

Det der sker er at olie tilførslen til turboen pludselig løber ind i turboen pga den enten her været for varm eller at en bøsning(leje giver op. og så er der automatisk føde uden hjælp fra føren eller diesel reserverne i tanken og så går det sku galt, hvis ikke man får bremset motoren ned ved hjælp af kobling og gear.

Ha en super fed aften alle sammen :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diesel motor der løber løbsk.
Kommentér på:
Diesel motor der løber løbsk.

Annonce