{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Rattet ryster ????? {{forumTopicSubject}}

Hej guy and Girls
Jeg fik skiftet bremser på min bil ( skiver klodser foran og klodser bagi) men hvergang jeg kører omkring de 90 - 110 ryster rattet, og hvis jeg drejer med en fart omkring 70 - 80 altså i et sving, kommer der en underlig lyd fra højre hjul, som om skiven ikke er skruet ordentlig fast, men den sidder som den skal.
når jeg kører mellem 90 og 110 ryster rattet og man kan mærke på speederen at den ikke kører normalt.

Håber nogen kan hjælpe lidt, på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rattet ryster ?????
  • #1   19. mar 2005 Hjulene kan være spændt for hårdt, dæk ude af balancering (kræver afbalancering af forhjulene), der kan være smuttet en rustskald ned mellem anlægsfladen på fælgen og skiven og muligheden kan selvfølgelig også være det er nogle dårlige skiver du har fået monteret. Ville smutte hen, hvor end du har fået det lavet, og kræve reklamation.

• #2   19. mar 2005 Det er orginale skiver og klodser, men kontakter værkstedet på mandag, tak for dit svar

• #3   20. mar 2005 hvis de har lavet bremser har de nok haft skiverne taget af og glemt og gøre navet rent så skiven sidder lidt skæv kan være det eller hvis du har lavet en hård opbremsning kan den have slået sig skæv osse men har du prøvet mens du giver gas og hvor der slipper gassen hvis du giver gas gæter jeg på det er en trækaksel eller nederste bære kugle men hvis det er konstans kan det være din bremse skive eller dit hjul der er ude af balance

Kommentér på:
Rattet ryster ?????

Annonce