{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

D2 gevindeundervgn.. {{forumTopicSubject}}

Hey..

Er der nogen der har nogen erfaringer med så en undervogn, for har tænkt lidt på at købe den, men har fået afvide at den skulle være mega hård, altså alt alt for meget, til at det noget man kan kører med det, og at en FK ville være bedre.. er der nogen der kan hjælpe mig der..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  D2 gevindeundervgn..
  • #1   1. aug 2008 alt for hård er et definitionsspørgsmål, mener den kan justeres i 30 eller 36 trin vedr. hårdhed, så mon ikke der findes et trin der passer dig også. Alternativet er en XYZ Racing undervogn, er det samme men kan vist fåes billigere end D2

• #2   1. aug 2008 Jeg kører med en K-sport som stort set er den samme undervogn... de er lavet på samme fabrik, men har bare et andet navn...

jeg er fuldt ud tilfreds med den, men du har ret, selv på den blødeste indstilling af de 36 der er, der kan den godt forekomme hård... men udover det så kan den jo sænkes rigtig meget, og så er der camber justering på front dæmperne... så jeg har ikke fortrudt at jeg købte den

• #3   1. aug 2008 har K-sport i min mr2. samme undervogn og er meget tilfræds smiley

Kommentér på:
D2 gevindeundervgn..

Annonce