{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

HJÆLP HJÆLP MOTOR PROBLEMER {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har lige fået lagt en c20let motor i min vectra, da jeg købte motoren fik jeg en næsten ny renoveret kkk16 lader med den hade kørt
20.000 km efter den blev renoveret. og der var ikke nogte slør og den så fin ud. men nu kommer problemet når jeg har kørt lidt og bilen står i tomgang i 5 sek begynder den bare at ryge vildt meget blå røg (olie) jeg har ringet til ham jeg har købt motoren af og han mener det er olie tyvene den er gal med det skal lige siges motoren har stået stille i 2 år. og den er chippet og laver 0.9 /1 bar. når jeg ringer rundt til folk og firmager kan de bare ikke svare på hvad der er galt. men hvis det nu er turboen skal jeg så købe en støre k lader når den er chippet kan den orginale ikke klare det eller hvad.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP HJÆLP MOTOR PROBLEMER
  • #1   7. aug 2008 det rimlig nemt hvis det er turboen den er gal med en der som regel olie i trykslangerne eller i intercooleren ellers start den op uden trykrør på, og hold en hvid klud for så du kan se om den bliver olieret... (den skal have nogle omdr.)

Kommentér på:
HJÆLP HJÆLP MOTOR PROBLEMER

Annonce