Batterilampe blinker i Vectra B {{forumTopicSubject}}
Jeg har netop købt en Vectra B fra 96. Efter et par ture, begyndte rattet at 'låse' lidt når jeg drejede til en af siderne, samtidig med der ville komme en lille knæk lyd (som når to stykker plastic sidder fast og så tilsidst smutter forbi hinanden). Dette skete 2-3 gange, hvoraf den sidste var ret voldsomt. Nu drejer rattet fint igen (uden lyde) men batterilampen lyser når jeg drejer til enten højre eller venstre. Når jeg kører ligeud, er der intet. Når man kører er det dog umuligt at køre 100% ligeud, så lampen vil blinke, fordi man hele tiden drejer en smule til en af siderne inden man får rettet op.
Nogen der har et kvalificeret gæt? Jeg vil forsøge at afmontere rattet i morgen men jeg frygter det sidder dybere. Efter det sagde "knæk", syntes jeg det lugtede lidt af brændt elektronik. Men bilen er ny for mig, så ved ikke om det har relevans til den blinkende batterilampe.
Kender I en shop der sælger klarlygteglas til tågelygterne i en original forkofanger til min bil? Der er monteret Xenon, men glasset er froteret og blænder ret meget når man står foran bilen. Google hjalp mig ikke desværre.
Tak!
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 384
Noget med en idé ang. batterilampen?
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 384
Batterilampe blinker i Vectra B