{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

motor problem {{forumTopicSubject}}

jeg har en honda civic fra 95 hvor jeg lige har fået renoveret mortoren på men har et problem med at den står meget dårligt i tomgang somme tider kan den godt stå jevnt men så lige pluslig går den meget ned i omdregninger og lyder som om den er ved og gå i stå er der nogen der kan hjælpe med og løse det problem måske der er en honda mekaniker i blandt her eller om der er nogen der ved hvor man kan se på nettet hvordan vakuum slangerne skal side for tror problemet kommer der fra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor problem
  • #1   10. aug 2008 Gjorde min Mondeo også efter jeg havde fået ny gearkasse i... Kørte ud til mekanikkeren og spurgte hvad han havde gjort ved den, men han påstod at man bare skulle køre nogle kilometer i den, for at computeren kunne nulstille sig selv igen.

Troede sq ikke på ham, men efter 200km så virker den igen som den skal, så ved ikke om det kan være det samme på din?

• #2   10. aug 2008 mark p det tror jeg ikke vi har kørt op til fler gange i den uden det har endret sig

• #3   17. aug 2008 en der kan hjælpe mig med et motor problem på min honda fandt et lille hul i en vakumslange og skiftede den og satte oginal luftfilter på den men den blive ved med og vise motor fejl og går i stå i tomgang nonge der kan sige hvad det måske kan være

Kommentér på:
motor problem

Annonce