{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med golf 3ér
  • #1   11. aug 2008 prøv at smutte ned på det nærmeste værksted, de kan hjælpe dig, og hvis det skulle være toppakningen, skal du ikke selv gå igang medmindre du ved hvad du laver...

• #2   11. aug 2008 Det der gør min også og det er værst når der har været meget fugtigt uden for/regnet.. Har fået at vide at det er en ny karburator flange der skal til..

• #3   11. aug 2008 Lars M

Få selv lige tjekket op på det.

Der er Mono-point indsprøjtning (den som folk kalder karburator) og det har ikke noget at gøre med direkte indsprøjtning, da den sprøjter benzinen ind i gasspjældet og ikke ind i cylinderen direkte.

Tjek din vacuumslange til bremseforstærkeren og gasspjældsflangen.

Du skal nok afmontere dem for at være helt sikker på, at der ikke er revner - de burde dog være synlige når det er så slemt som du siger.

Det kan dog være mange andre ting, men prøv dem først.
    Begge dele er lige til at skifte.

Mvh.

• #4   11. aug 2008 enten er det en vakumslange der er faldet af et sted, det gjode min også på et tidspunkt..
    ellers er det fordi der er fugt i tændspolen eller dele i tændingssystemet, det har min også gjort..

jeg tror det er en gængse fejl på de fleste golf 3'ere..

• #5   11. aug 2008 Okay. Så er jeg forkert på den.
    Der er bare stor forskel på en karburator og så monopoint insprøjtning i mit hovede

• #6   12. aug 2008 Den flange (pakning), som sidder imellem indsugningen og manifolden, den revner tit, også tager den falsk luft... tjek den.. hvordan går den i tomgang?

• #7   12. aug 2008 Esben L.

den kan ikk gå i tomgang, hvis jeg skal holde den igang skal jeg køre den højt i omd....

Kommentér på:
Hjælp med golf 3ér

Annonce