{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Touran {{forumTopicSubject}}

Hey bilgalleri,

Nu er det ikke fordi jeg plejer at snakke dårligt om nogen bilmærker.

Men er det normalt at hvis man har haft en bil i 1½ år og kørt 100.000 km at man har haft sin touran på værksted 16 gange foruden service ???

Har aldrig haft en bil med så mange problemer som touranen. Det er en 2.0 TDI 170HK men nu trækker den som en 120HK. Værkstedet kan heller ikke finde ud af hvad det er.

Den har været på værksted fordi motorstyringen er gået 2 gange, fartpilot armen defekt 2 gange, defekte hjullejre, rulleknappen blevet slidt af ( hvad sker der for en lorte kvalitet), Turboslanger, den er gået på nødprogram af uvidste årsager, motorbedækning røget af 3 gange, motoren gået ujævnt og nu ja så kører den som en gammel Lada !!!

Har to andre venner som også har touran som siger de har haft mange problemer, specielt med turboen??

er der andre end mig der har haft de problemer eller har jeg virkelig bare været uheldig ???

Kan kun sige at de motorjournalister som anmelder bilerne hos VW må blive betalt for at sige det er kvalitet for den er jo ved at rasle sammen..

Skal aldrig eje en VW, Audi, Seat eller skoda hvis det er sådan en omgang L... !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Touran
  • #1   14. aug 2008 det er ikke helt galt, nu har jeg selv arbejdet ved vw.. og hold kæft der var da mange problemer med passat, touran, touraq, mest gearkasser, svinghjul, koblinger men også topstykker, og andet.. syntes bare vw skulle tage at gennemteste bilerne meget bedre før de masse producere dem, og bruger kunderne som forsøgs kaniner..

• #2   14. aug 2008 og igen, du kan jo også se hvor meget vw hagler ned i pris i forhold til andre "luksus" mærker...

• #3   14. aug 2008 VW har altid været opreklameret herhjemme - nogle må så bare lære det på den hårde måde!

Det er dælme surt sådan noget...

• #4   14. aug 2008 Kristian, prøv om du kan få dem til at tage bilen retur. Min bror købte en Audi a6 fra ny, den havde en masse problemer, gearkasse, motor, knirkende instrumentbræt. Det endte med at de tog bilen retur.

• #5   14. aug 2008 B4NDIT ™ > Ja jeg syntes sgu´også det er frækt at gøre det på den måde. Jeg syntes det er noget lort !

Ken D> jeg tilbød at betale penge for at skifte til en Tiguan for at se om den var bedre. Men det kunne de heller ikke finde ud af.. Ved du om man kan det i følge lovgivningen?

• #6   14. aug 2008 B4NDIT ™: Jeg tænkte på om du kender til noget man kunne gøre for at få VW til at bytte den eller gøre et eller andet ? Da du har arbejdet på VW kunne det jo være du havde hørt til det på den ene eller anden måde ??

• #7   14. aug 2008 jamen du har jo krav på at få penge retur, eller ny bil, hvis de ikke løser opgaven korrekt hvis den er på værksted med samme fejl max 3 gange, har du ret til at returnere, syntes du skal snakke med fdm evt. de kan køre en sag for dig..

• #8   14. aug 2008 Okay tak.. Der er vel ikke andet for end at man må råbe højt.. Det kan jo heller ikke være rigtigt når den kun er 1½ år gammel. Og det skal vel gøres inden den bliver 2 år ?? Syntes det er utroligt hvis der ikke er tale om et enkelt tilfælde.. Har ikke meget til overs for VW koncernen længere

Kommentér på:
Touran

Annonce