{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Fjernbetjening til org centrallås. {{forumTopicSubject}}

Har gået med overvejelser om at købe nyt centrallåse system, med fjernbetjening til, men da jeg i forvejen har centrallås i bilen skal jeg så til at skifte hele lortet ud, eller kan jeg bare skifte en eller anden boks ud med en der høre til nogle fjernbetjeninger, eks. universiale centrallåse m. fjernbetjeninger?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernbetjening til org centrallås.
  • #1   29. sep 2008 mener at der sider en modtager i din bil måske ved dit lys i loftet ved forruden. og der kan man åben og se hvad den hedder og bestille en ny fjerenbetjening tror bare det er lidt dyrt, men hellere det.

• #2   29. sep 2008 Går ud fra at det er til den mondeo, du kan sagtens købe et universal centrallås syntem med fjernbetjening og sætte det uden problemer.

Du skal bare have styr på hvilke ledninger du skal bruge, hvis jeg ikke taget helt fejl sidder styreboksen på højre side under intromentbordet på sådan en ford mondeo.

• #3   29. sep 2008 Tommy P, Jeg har ikke haft nogen fjernbetjening til bilen før, kun nøglen,
    men der sidder centrallås i bilen i forvejen, men bare uden fjernbetjening.

Huz H skal jeg så skifte hele systemet ud med alle ledninger der er trukket i forvejen, eller kan jeg bare sætte den box imellem også skulle det virke?

• #4   30. sep 2008 Du skal bare tilslutte det til det gamle system, du skal bare finde de rigtige ledninger.

Kommentér på:
Fjernbetjening til org centrallås.

Annonce