{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  t-hansen
  • #1   11. okt 2008 det virker da.. smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.607
    #2   11. okt 2008 Tjaaa de er da begyndt at køre med kendte mærker.. SÅ noget af det er ok kvalitet smiley

• #3   11. okt 2008 hvad med fx bremser (både skiver og klodser), kølere, pakninger og oliefiltre?

• #4   11. okt 2008 Det er meget forskelligt.
    Nogle dele er vel udemærkede, men jeg har altså efterhånden også set en del eksembler på at det er rigtig meget noget lort.

Bærekugler der kun holder 1000 km før de er ringere end de gamle, bremseslanger der buler ved første afprøvning, bremseklodser der taber belægningen ved katastrofeopbremsning osv.

Desuden har de som regl kun een del pr bil, selv om der satens kan være 5-10 forskellige typer på samme model.

• #5   11. okt 2008 Min holdning er klart kvalitet og pris hænger sammen.

Men jeg tager det hips som haps af det jeg køber dernede. Det er trods alt noget billigt noget, men det kan sagtens bruges det er ikke det smiley

• #6   11. okt 2008 kan du lide din bil skal du ikke købe t hansen.. skal den bare køre 2 år også skrottes så kan de vel gå..

• #7   11. okt 2008 Pakninger og filtre samt enkelte pladedele kan du godt købe der, resten vil jeg KRAFTIGT råde dig til at købe andre steder, hvis du holder bare den mindste smule af din bil..!!

• David B
    David B Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 81
    #8   11. okt 2008 er der mange meninger om men kan kun sige at jeg har haft dårlige oplevelser med de fleste ting fra T.H bliver slidt op lyn hurtigt. eneste jeg har haft okay erfaringer med er bremse dele dog bemærk at de sviner meget hvis du køre med alufælge i forhold til japanske bremser så kommer til at vaske fælge tit

Kommentér på:
t-hansen

Annonce