{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

92 octan på bmw 525i fra 89 {{forumTopicSubject}}

hej jeg fik endelig min vogn ud at køre igår og valgte derfor at tanke dyret da jeg skulle ud at køre 50km for at få renset køllersystemet igennem efter jeg havde skiftet toppakning. tankede til at starte med 95oktan på dyret der var ca 20liter gammel benzin i dyret fuldtankede med 60 liter 95octan og kørte og det gik rigtig godt. efter at have kørt ca 10 liter benzin op tankede jeg 92 octan på og kørte hjem. idag da jeg så startede maskinen og kørte gik den pluselig ud for mig 2 gange, gav den sår lidt gas ok kørtemod byen, i et kryds inde i byen bemærkede jeg så at olielampen begyndte at blinke ved deakseleration og gik helt ud når den ikke fik gas. valgte at køre hjem og tjække efter men inden jeg nåede helt hjem kunne jeg høre en stille kliren fra motore (tændings banken) og trækkraften røg af den samt tændings banken blev være og bilen gik i stå. når jeg prøvede at starte den havde den lidt problemer men kom igang efter flere forsøg. motoren køre fint i tomgang men olie lampen blinker svagt hvis den ikke for lidt gas og går ud når den får lidt omdrejninger. men sætter jeg bilen igear og vil køre går den ud nogle ideer hvad der er galt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  92 octan på bmw 525i fra 89
Kommentér på:
92 octan på bmw 525i fra 89

Annonce