{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Géarkasse pug 306 gti {{forumTopicSubject}}

hej har invisteret i sådan 306gti fra 1/97 som skal bruges til klubrally.. men skal ha en anden gearkasse på som er lavert gearet. eller faktisk så lav som muligt.

1.hva for en anden model gearkasse også kan jeg ta den fra..

2. tandstang´en passer alle 306´er sammen der. da den orig. ikke kan drejse så meget til den ene side..så den skal skiftes med en alm.

håber i kan hjælpe her inde.. m.v.h. Thorben

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Géarkasse pug 306 gti
  • #1   28. okt 2008 jeg kan ikk love noget helt præcist men tror du kan tage begge dele fra en normal 2,0 135 hk. er ikk sikker på gearkassen passer men tandstangen sku meget gerne gøre. den orginale er nemlig blokeret pga den 6 trins gearkasse så dine hjul ikke går på gearkassen. så nok en 5 trins fra en 2,0 og tandstang så sku den være der men kan ske du også ska have trækaksler med over

• #2   28. okt 2008 Skal du sælge din originale 306 gearkasse? Kunne godt være interesseret nemlig..

Held og lykke med projektet ellers!

• #3   28. okt 2008 peter L - ja den skal vel sælges.. kan ikke rigtig bruge den til noget... men gi et bud. den har trillet omkring 190km har køre et pat ture i den. og den skifter fint. synes ikke jeg har bemærket noget fejl/mislyde ved den. men gi et bud så kigger vi på det

Kommentér på:
Géarkasse pug 306 gti

Annonce