{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Rust ved tankdæksel - Mazda 323F BG {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har fået byttet mig til en Gokart (Mazda 323F BG) og det er såmænd fint nok. Eneste problem jeg så først opdager nu her hvor jeg tanker for første gang, er at tankdækslet (der hvor benzinpumpen sættes ind) er fuldstændig gennemsyret af rust, man kan ikke skrue tankdækslet af, men man kan tage dækslet + der hvor dækslet skal skrues på helt af og samtidig med det, falder der store brune rust flager af.

Jeg kunne forstille mig det ikke er helt så sundt og ville derfor hører jer, er det noget der kan laves, hvordan skal det laves og et evt. prisoverslag på dette.

Håber på lidt hjælp, da min viden omkring biler er virkelig begrænset.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust ved tankdæksel - Mazda 323F BG
  • #1   29. okt 2008 ville skifte tank hvis jeg var dig

• #2   29. okt 2008 Pladesmed lærlingen P: hvorfor i al verden skulle han skifte tanken det giver da ingen mening det er jo bare rust ved påfyldningen...

Rust kan der bestemt ikke gives pris på på nettet man skal se det inden

• #3   29. okt 2008 sandblæs eller fjern rusten med en roterende stålbørste, hvis der skal ordnes noget så fix det med "ja, check biltema de har tonsvis af kemiske produkter det det formål" ..giv det så rustomdanner, grundmaling, malinng og klar lak, så står den som ny igen..

• #4   29. okt 2008 bedste er at skære pladen væk og bare købe det "område" i ny paldedel, og smide på.. svejse og male

• #5   29. okt 2008 Tak for alle jeres svar smiley

Dog har jeg ingen interesse i selv at gå igang med at skifte dette, men vil have en der kender lidt til det.

Tanken skal helt sikkert ikke skiftes, den fejler ingenting, det er som Ronni siger, kun rust ved påfyldning, altså "røret" der fører ned til tanken og tankdækslet der er rustet helt væk.

Claus, hvis jeg fjerner rusten, er der ikke noget rør eller tankdæksel, det er desværre helt gennemsyret og hullet. Kan man evt. købe et nyt tankdæksel + rør ned til tanken?

Kommentér på:
Rust ved tankdæksel - Mazda 323F BG

Annonce