{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Blæsermodstand / motor i Polo fra 97 {{forumTopicSubject}}

Hey Bilvenner.

Jeg har købt en polo 1,6 fra 97 til min kæreste, men blæseren er allerede død. Alle trin er døde, og den virker ikke. Den har fået skiftet modstand får et år siden, så det er nok den igen, men grunden til at modstanden går er vel at blæsermotoren ikke kører optimalt og derfor belaster modstanden så den " springer ".?
Er der nogen som kender til en blæsermotor i en polo? Kan den skiftes og kan det gøres fra kabinen eller fra motorrum? og hvor er der billige dele til poloer.

Håber i har et forslag eller et svar smiley

Med venlig hilsen

Mikkel M

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blæsermodstand / motor i Polo fra 97
  • #1   30. okt 2008 Det er nok din blæsemotor som er stået af og det er nok også den der her brændt modstanden af sidste gang for hvis den gr for stram så bruger den for meget strøm og brænder modstanden men hvis det er modstanden som er brændt af nu skulle den kunne køre på trin 4 på blæsern for så går den uden om modstanden
    Mener at blæsenotoren sider over under hanskerummet og du kan prøve og skruge den op på trin 4 og så lige slå op under den og hvis den så kan køre igen kan du godt købe en ny
    Du har vel set om det ikke bare er en sikring der er gået

• #2   30. okt 2008 Hej Jesper

Tak for dit indlæg

Jeg har hørt noget om at trin 4 kører udenom, og det dur stadig ikke. Har ikke prøvet at daske til den, så det er et forsøg værd. Sidder blæsemotoren også under handskerummet, eller er det kun modstanden som sidder der?

• #3   30. okt 2008 Det er blæsemotoren du skal prøve at daske til imens den står på trin 4 . . . .modstanden sider også der over ved blæsemotoren for den skal køles af den luft som kommer du inde i bilen

Kommentér på:
Blæsermodstand / motor i Polo fra 97

Annonce