{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.771 visninger | Oprettet:

Startspærre problemer Vw Vento.. {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg har fået lavet en fejlmedling på min bil med startspærren.. Min Mekaniker sagde at det var pga. den at nogle gange når jeg startede bilen at den så tog omdrejerninger men så med det samme gik ud igen..

Når dette er tilfældet er en ny nøgle så nok, eller er det en helt ny startspærre eller hvor meget skal skiftes?

Jeg har kun 1 nøgle pt. så kan ikke skifte nøgler for at tjekke det.. Spørger om dette, da en ny nøgle nemt kan koste 800-1000kr , af hvad jeg har fået atvide hvilket er mange penge, hvis det ikke er nødvendigt..

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startspærre problemer Vw Vento..
  • #1   31. okt 2008 hvilken motor er det på

• #2   31. okt 2008 Vw Vento 1.8Gl fra 1995.

• #3   31. okt 2008 skriv en besked til martin r på min venne liste han kan sagtens hjælpe dig

• #4   31. okt 2008 Money over bitches . Med en ny nøgle eller hvad tænkjer du på ?

• Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 38
    #5   2. nov 2008 Nøgle koster 580.00 kr

• #6   2. nov 2008 Rene A hvorhenne.. smiley

• Silas B
    Silas B Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #7   8. jun 2013 Hej Alle folk der søger på Google: "vw touran startspærre fejl"

Du har sikkert læs nu en heeeel masse fejl og skræmmehistorier.
    NEJ.

Hvis du har en VW touran 1.9 TDI eller 2.0 og den sådan set bare køre hele tiden, og du en dag ligepludselig ikke kan starte den efter 1 time eller 24 timer..

Se om en af disse fejl popper op hos dig:

1: Startspærre fejl (Bilen starter og går ud med det samme efter den lige kom i gang)

2: Airbag fejl ved passager side (Kommer enten også eller også får du fejlen efter jeg har forklaret hvordan du løser det)

3: Jeg har prøvet min reserve nøgle og dette virker heller ikke..

SKIFT DIT BATTERI!
    Dit batteri er dødt/kollapset.. Den har lige nok volt til at starte din bil, men grundet at nom'tallet falder i batteriet ved start, går bilen ud igen.

Min egen VW Touran 1.9 TDI 2005 - fik startspærre fejl, og det fattede jeg virkelig ikke..

Køb et VARTA bilbatteri (900 - til 1200) kr. Gå ikke ud og spar 500 kr på et andet som skal skiftes om 1½ år igen.
    Køb et ordenligt og du får en bil som brummer afsted.

Efter montering af det nye bilbatteri vil du nok opdage nogle lamper som stadig vil lyse (dog vil bilen starte)
    - Få en gut du kender der har forstand på biler og har en computer tester til VW, få ham til at slette alle fejlene. (ellers kontakt VW autoværksted, eller andre der ved hvad de har med at gøre)

Alle fejlene kom fordi dit nom'tal i batteriet falder konstant uden du ved det, så der vil være omkring 20-30 fejl på computeren.
    Efter du har slettet alle fejl vil dit instrumentbræt være køreklar.

( Ved at slette fejlene registrere bilen at alt er OK, og det er den rigtige måde at gøre det på, selvom man tænker 'sletter man fejlene' ved bare at trykke 'slet'?
    Ja - det er sådan det fungerer med en tester, for der er ingen fejl, den har bare registreret fejlene grundet batteriet. )

Prøv dette..!

• #8   7. aug 2013 Silas B, gælder det også på en seat ibiza 1.9 tdi 90 hk fra 2000 ??

Kommentér på:
Startspærre problemer Vw Vento..

Annonce