{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.166 visninger | Oprettet:

Ford Focus ryster {{forumTopicSubject}}

Hej har fået fat i en ford focus 1,8 Td fra 1999, har bare et problem det er at den ryster meget når man træder på speederen. Har læst mig frem til at det kan være trækakslerne ?? Men er der nogle som har noget erfaring med det ? og evt pris for at få det lavet ?

Håber i ved noget der ude...

på forhånd Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Focus ryster
  • #1   5. nov 2008 hmmm - prøv lige at få hjulene tjekket.. kan være det bare er en afbalanceringsklods der er faldet af... lad mig gætte - det skete umiddelbart efter du skiftede til dine vinterdæk... start med at tjekke det hos din lokale quickpot og hvis det ikke er det der er tilfældet kan de svare dig på hvad der så er galt og hvad det i givet fald vil koste at få det ordnet.

    :o))


  • #2   5. nov 2008 det er en typisk fejl på alle focuser inden facelift...

    trækakslerne bliver ujævn og slår, dermed ryster den.

    der er stor prisforskell, så forhøre dig godt om. speciælt time prisen er meget afhængig. Akslerne er dyrt, men har samme pris de fleste steder.
    Kan måske skaffe nogle aksler hvis det skal være, men får det lige tjekket om det er begge.


  • #3   5. nov 2008 Trækaksel.... min havde det samme da jeg købte den.
    købte en brugt trækaksel for 500,-
    Men en ny ligger i ca. 2-3k så vidt jeg husker.

    Den er meget nem at skifte hvis man bare kan lidt med hænderne.


  • #4   5. nov 2008 Tak for jeres svar.. !

    Det er ikke dækne eller fælgene, da den rystede med sommer og vinterdæk så vil gætte på det er trækakslerne.. øv..



  • #5   8. nov 2008 Det er nemlig trækakslerne. Typisk Focus.. smiley

Kommentér på:
Ford Focus ryster

Annonce